FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Ben10 fan nr 1.
   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
[[Historia Vilgaxa]]
[[Czarny Duch]]
   Następny odcinek

Miasto Mocy to 5 odcinek "Ben 10: The Power". Został napisany przez użytkownika Ben10 fan nr 1.

Streszczenie

Vilgax i Albedo szukają części do stworzenia Legendarnej Maszyny Czasu w Mieście Mocy, aby cofnąć się 8 lat do tyłu i raz na zawsze pokonać Tennysona. On i Rook w tym czasie dostają informacje o ich węszeniu i wybierają się tam.

Fabuła

Vilgax i Albedo mają plan jak po kryjomu kupić (ukraść) części do Legendarnej Maszyny Czasu. Wybierają się tam. Ben i Rook dostają o tym informacje i postanawiają lecieć za nimi. Rook przekonuje Bena, że to poważne przestępstwo, ale Ben uważa, że nie. Po długim śledzeniu swoich wrogów docierają do Miasta Mocy. Vilgax i Albedo idą w głąb miasta, a Ben zamienia się w Łebkraba i elektryczną wiązką atakuje Galwana. Albedo wpada w furię i zamienia się w Way Biga i rozpoczyna się bitwa. Vilgax biegnie dalej jednak Rook zaczyna go gonić. Albedo wypycha Łebkraba w ścianę domu gatunku Glimansów, kosmita tego gatunku gryzie Bena prosto w Omnitrix. Chłopak przez to zamienia się w nowego kosmitę o nazwie Gliman. Dzięki mocy nowego kosmity Ben strzela gliną przez co Albedo nie może się ruszyć. Tymczasem Rook stracił z widoku Vilgaxa, który ukradł części ze sklepu i zaczął biec w serce miasta. Rook domyśla się, że Vilgax chce dotrzeć do jądra miasta, aby je wysadzić, co zniszczy całe miasto. Rook informuje Bena o zaistniałej sytuacji. Chłopak zamienia się w Raptusa i pędzi jak szalony. Rook informuje Bena, że nie zdąży jednak ten się nie poddaje. Jednak kosmita miał rację. Miasto wybucha i nikt nie zdążył się ewakuować. No może tylko Vilgax, Albedo i Rook. Rook jest bardzo smutny. Ale z głębi dymu pojawia się Fantom i wszystko dobrze się kończy. Tylko Ben i Rook zastanawiają się co zrobił Vilgax i Albedo...

Postacie

    • Przedstawiciel gatunku Glimansów (debiut; śmierć)

Wrogowie

Kosmici

Przez Bena

  • Łebkrab (pierwsze ponowne pojawienie)
  • Gliman (debiut; przypadkowa transformacja)
  • Raptus (pierwsze ponowne pojawienie)
  • Fantom (pierwsze ponowne pojawienie)

Przez Albeda

  • Way Big (pierwsze ponowne pojawienie)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki