FANDOM

Między wymiarami to piętnasty odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

Krylstar i Eon zawierają przymierze, by wymazać Bena i jego drużynę z każdego wymiaru! Profesor Paradox próbuje udaremnić plan sprowadzając wszystkie dobre wersje drużyny Tennysona.

Fabuła

Na orbicie ziemskiej unosi się statek Krylstara. W środku trwa rozmowa Krylstara z Vilgaxem. Po zakończonej dyskusji, Vilgax odchodzi. Nagle rozbłyskuje fioletowe światło. Przed Krylstarem staje Eon. Petrosapien cieszy się, że Eon odpowiedział na jego komunikat.

Tymczasem w Bellwood, Drużyna siedzi w barze Mr. Smoothy. Rozważają na temat ostatnich wydarzeń. Wtem za Benem pojawia się Profesor Paradox. Informuje ich, że namierzył sygnaturę Eona w okolicy Ziemi. Nagle przed Paradoxem, w ziemię wbija się odłamek. Brygada zauważa Krylstara i Eona. Ben zamienia się w Mechanicznego i atakuj Eona promieniem czasu. Przeciwnik drwi z Tennysona i nakazuje Krylstarowi zaatakować Paradoxa. Profesora broni Gwen i Kevin. Eon zdradza jego plan Drużynie. Wraz z Krylstarem maja zamiar wymazać Bena i jego przyjaciół z każdego wymiaru. Wtem Eon otwiera kilka portali z których wyłaniają się różne wersje Krylstara. Kevin wzywa Hydraulików. Ben zmienia formę na Szybciora. Szala zwycięstwa przechodzi na stronę Eona. Paradox zauważa to i jednym ruchem ręki tworzy mnóstwo portali. Teraz armia Eona musi zmierzyć się z innymi wersjami Drużyny Bena, w której są m.in.: Ben 10.000 i Ben 23. Krylstar rzuca granat który tworzy ogromną wyrwę. Na jej miejsce Eon tworzy portal czasowy. Paradox tłumaczy, że jeżeli nie zamkną portalu to za parę minut zacznie znikać Ben i jego wersje. Z kolejnych portali wychodzą złe wersje Bena. Ben widząc, że nie ma szans ze sobą zamienia się Iksa.

Ben prosi Serenę i Belicusa by dali mu pełną kontrolę nad Niebiańską istotą przez moment. Ben słyszy odpowiedź odmowną. Tymczasem do walki dołączają Hydraulicy i wojsko. Zmartwiony Paradox chce zatrzymać czas gdy nagle powstrzymuje go Eon. Przeciwnik zamachuje się gdy nagle zostaje odepchnięty przez potężną falę. Paradoxa ratuje X. Mówi mu, że ma tylko minutę by wszystko naprawić. Niespodziewanie inne wersje Bena również zamieniają się w Obcego X. Nie czekając na odpowiedź przeciwników tworzą ogromną kulę światła która eksploduje.

Bar Mr. Smoothy. Drużyna dyskutuje na temat ostatnich wydarzeń gdy nagle zjawia się Paradox. Dziękuje i gratuluje Benowi. Zdziwiony chłopak pyta o co chodzi. Paradox tylko się uśmiecha.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

  • Krylstar
  • Eon (pierwsze ponowne pojawienie)
  • Zły Ben 10.000 (pierwsze pojawienie)
  • Inne wersje Krylstara (pierwsze ponowne pojawienie)
  • Inne złe wersje Bena (pierwsze pojawienie)
  • Vilgax (epizodycznie)

Kosmici

Użyci przez Bena

Użyci przez Bena 10.000

Użyci przez Bena 23

Użycie przez Złego Bena 10.000

Użyci przez złe wersje Bena

Więcej z Fandomu

Losowa wiki