FANDOM

Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!

Specjalista Maxwell "Max" Tennyson, to Max z alternatywnej linii czasu, dziewiętnaście lat po wydarzeniach z serii "Ben 10: Nowa Generacja".

Wygląd

Max jest starszym, otyłym mężczyzną z łysą głową i niewielką ilością siwych włosów na skroniach. Posiada ciemne, szaro-niebieskie oczy i wielki nos. Strój Tennysona przypomina klasyczny strój noszony w przeszłości, zwłaszcza przez osoby starsze, który składa się z brązowych spodni podtrzymywanych ciemniejszymi szelkami oraz jasnoszarej koszulki z podwiniętymi rękawami. Max nosi też czarne buty z szarą podeszwą, a gdy wymaga tego sytuacja zakłada swój kombinezon Hydraulika.

Osobowość

Max Tennyson posiada wiele różnych aspektów swojej osobowości. Często jest poważny i stanowczy, a nawet groźny i surowy, gdy wymaga tego sytuacja, co szczególnie widoczne jest podczas walki z inwazją Krenthów. Jest praktyczny, ze spokojem staje w obliczu ciężkich zadań, a dla większego dobra jest w stanie poddać się najgorszym cierpieniom. Wobec swoich wnuków i najbliższych osób jest bardzo opiekuńczy i zdolny do poświęceń. Za każdym możliwym razem okazuje swoją miłość do nich i fakt, że nie pozwoliłby, żeby stała im się jakakolwiek krzywda.

Specjalista Tennyson ma także humorystyczną stronę swojego charakteru, którą często pokazuje w postaci sarkastycznych lub błyskotliwych uwag i komentarzy, zwłaszcza, gdy przebywa w towarzystwie osób, którym w pełni ufa. Po udanych misjach, zazwyczaj świętuje zwycięstwo razem ze swoją rodziną i przyjaciółmi, chociaż nawet podczas zabawy zachowuje ostrożność i jest czujny oraz gotowy do nagłego działania. Mimo że złe wieści zawsze prezentuje w sposób delikatny, wie kiedy konieczne jest przedstawienie ich dosadnie.

Umiejętności

Max dysponuje rozległą wiedzą na temat obcych, ich zwyczajów i technologi. W przeszłości odbył szkolenie wojskowe i szkolenie na Hydraulika, dzięki czemu zyskał wiele przydatnych umiejętności, takich jak zdolności bojowe, taktyczne, przywódcze oraz biegłe posługiwanie się bronią palną, białą i obuchową. Sprawnie korzysta z wojskowych broni szturmowych i jest efektownym strzelcem, mimo podeszłego wieku.

Jest utalentowanym taktykiem i logistykiem, który w każdej chwili jest w stanie ocenić sytuację i rozdysponować pełnione funkcje, bronie, a także narzędzia wokół zebranej wcześniej siły uderzeniowej. Płynnie i starannie projektuje wszystkie operacje. Jako ekspert w dziedzinie analizy, Specjalista Tennyson może wymyślić scenariusze danej sytuacji złożone z jakichkolwiek informacji i szybko rozpoznać taki, który jest najbardziej prawdopodobny.

Historia

Ben 10.000: Nowa Generacja

Wkrótce.

Występy

Ben 10.000: Nowa Generacja

Ciekawostki

  • Max lubi wykorzystywać eksperymentalne bronie podczas misji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki