FANDOM

Mattech to Technorg, którego pierwszym zadaniem było zbieranie informacji o Karlu Tennysonie dla Kraxa. Obecnie pracuje dla Albedo.

Wygląd

Matt jest obcym przypominającym robota. Jego kolor zbroi jest niebieskoszary, a kolor jego oczu jest zielony.

Osobowość

Mattech jest osobą łatwo denerwującą się. Jest sprytny i zazwyczaj przy beznadziejnej sytuacji potrafi się obronić. Słucha się rozkazów swojego pracodawcy. Jak tylko chce potrafi się stać dobrym, miłym i pomocnym obcym. Z charakteru jest przyjacielski, lecz umie tą cechę wykorzystać, aby zostać czyimś fałszywym przyjacielem.

Umiejętności

Matt jest bardzo silny i wytrzymały, dzięki czemu potrafi dobrze walczyć wręcz.

Obcy posiada zwiększone zmysły wzroku i słuchu. Mattech umie również strzelać wiązkami lasera z dłoni.

Historia

Nowy nie zawsze znaczy lepszy

W tym odcinku Mattech został wynajęty przez Kraxa, aby zdobyć zaufanie chłopca w celu uzyskiwania informacji o nim.

Uwolnić żarłoka

W tym odcinku Krax kazał Mattowi uwolnić Petera z więzienia w Bezie Strażników. To zadanie sprawia mu trudność i prawie się ujawnił.

Występy

Ciekawostki

  • Mimo tego, że stał się przyjacielem Karla tylko dlatego, aby zdobyć informacje o nim dla Kraxa, to dość go lubi.
    • Matt nie lubi za bardzo Kraxa, lecz Petera tak.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki