FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Neramide Stern.
Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!
W tym stanie, edytować go może jedynie jego autor. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Neramide Stern.

Mary to potomkini starej rasy, pochodzącej z odległej planety zwanej Arcanum. Urodziła się na Ziemi i żyje pośród ludzi, początkowo z innymi pobratymcami, jednak w wyniku wewnętrznego konfliktu aktualnie żyje samotnie.

Wygląd

Jej przodkami są emigranci, dlatego przeważają u niej cechy ludzkie. Ma smukłą sylwetkę, bladą cerę i sięgające do ramion krótkie ciemne włosy. Kiedy osiąga Shanilę jej włosy oraz tęczówki stają się czerwone, a jej cera zaczerwieniona. To typowy kolor dla osób o jej zdolnościach.

Osobowość

Mary od najmłodszych lat izoluje się od innych ludzi, uważając kontakty emocjonalne i społeczne za niepotrzebne. Przez to, że nie wyraża uczuć jest odbierana za osobę chłodną i zdystansowaną uczuciowo. Nie obchodzi jej to czy jej działania są odbierane pozytywnie czy negatywnie. Często występuje u niej poczucie osamotnienia i niezrozumienia przez otoczenie, podejrzliwość, niemożność odczuwania przyjemności. Na ogół działa samotnie, często żyjąc w świecie marzeń i fantazji. Jest ambitna.

Wady

...

Historia

Już wkrótce...

Występy

Wymiar 16

...

Ciekawostki

Już wkrótce...

Galeria