FANDOM

   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
Mapa Universum cz.1
Jak pies z kotem
   Następny odcinek

Mapa Universum cz.2 to czwarty odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Mistyczne Universum". Został napisany przez użytkownika WodnyNahaj222

Streszczenie

Bohaterowie szukają 1 fragmentu, lecz utknęli w środku wojny między cierpliwymi Lightherionami i nieugiętymi Splitherionami.

Fabuła

Próbując się przedrzeć przez siły wroga, bohaterowie wyruszają do sanktuarium. Ben i Rook próbują potajemnie podlecieć z pomocą urządzenia maskującego w ProtoWozie, podczas gdy Kevin i Gwen próbują negocjować. Po nieudanych próbach Ben wpada na pomysł ,by użyć Spike'a. Po krótkiej chwili na polu bitewnym rozbrzmiewają soniczne szczeknięcia, ogłuszające Lightherionów. Korzystając z okazji szybko wdarli się do budynku.

Idąc korytarzem do pierwszego z pokoi Kevin przypadkowo nadepnął na przycisk aktywujący ogromną, kolczastą toczącą się kulę. Zaczęli uciekać. Spike próbował skruszyć ją swą mocą ,lecz to nic nie dało. Maskowy Kot zauważył ,że na suficie znajduje się dźwignia. Prędko wspiął się po ścianie i pociągnął dźwignię. Pod kulą otworzyła się zapadnia. Będąc po drugiej stronie Kevin, Gwen i Rook złapali się Spike'a. A on używając fali dźwiękowej przeskoczył nad przepaścią. Po dotarciu do pomieszczenia wszyscy spostrzegli wielką figurę wyglądającą jak połączenie Lightheriona i Splitheriona. Gwen zauważyła ,iż na ręce posągu był pierwszy fragment mapy. Zbliżając się Ben aktywował drugą pułapkę. 

Nagle zatrzęsła się ziemia. Posąg nagle ożył. Zaczęła się walka. Ben zmienił się w Feedbacka . Posąg zaczął strzelać piorunami w nie proszonych gości. Kosmita zaczął wchłaniać ataki wroga, a Spike kruszyć skalne ciało strażnika. W ostatniej chwili Anodytka złapała fragment mapy. Po ucieczce ze świątyni, natknęli się na Sotoraggianów. Zmęczony Tennyson zmienił się w Akationa . Po dłuższej walce mogli wrócić na naprawiony statek. Ben zaproponował poznanemu Splitherionowi dołączenie do hydraulików . Mile zaskoczony obcy zgodził się.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Cytaty

(SiedemSiedem, SześćSześć i DziewięćDziewięć lecą na Splithrę)
  • Dziewięć Dziewięć - Ręce do góry. Tu hydraulicy!
(SiedemSiedem i SześćSześć odwracają się z rękami w górze)
  • Dziewięć Dziewięć - Hahaha... Frajerzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki