FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Bagno
Mapa Universum cz.2
   Next

Mapa Universum to trzeci odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Mistyczne Universum ". Został napisany przez użytkownika WodnyNahaj222.

Streszczenie

Nie wiedząc od czego zacząć bohaterowie lecą na Galwan, by poradzić się Azmutha.

Fabuła

Ben i Rook zastanawiają się gdzie zacząć poszukiwania artefaktu . Postanawiają zebrać drużynę i poradzić się Azmutha . Po piętnastu minutach Ben, Rook, Gwen , Kevin i Statek znajdowali się na Gruchocie III. Wyruszyli. Nagle z końca pojazdu zaczęło dobiegać szczekanie. Okazało się ,że to Spike - pies Bena. 

Po wylądowaniu od razu poszli do myśliciela. On wytłumaczył im że owy artefakt nazywa się Mistyczne Universum, i że jest bramą między światem bogów i kosmitów. Prowadzi do niej Mapa Universum . Sami bogowie - Ra , Anubis , Sobek , Niebiańskie Istoty i Paradox podzielili ją na pięć fragmentów, żeby zło nigdy nie znalazło artefaktu. Powiedział ,że skoro odnaleziono wiadomość od Paradoxa to znaczy iż zło odkryło historię o tym przedmiocie. Okazało się że pierwszy fragment znajduje się na planecie Splithra , w sanktuarium znajdującym się w centrum walk Splitherionów i Lightherionów .

Wyruszyli w drogę. Nie wiedzieli ,że całą rozmowę obserwowała tajemnicza postać , która podała dane płatnym łowcom. Wśród nich byli: SześćSześć , SiedemSiedem i DziewięćDziewięć - łowcy z Sotoragga.

Droga była spokojna. Podczas gdy Kevin i Rook sterowali statkiem Ben i Gwen bawili się ze Spikiem. Dotarli na miejsce. Na powitanie zostali zestrzeleni z działa plazmowego Lighterionów. Wkórzony Kevin wyskoczył z pojazdu i złapał jednego z żołnierzy. Ben w tym czasie zeskanował jego DNA. Po czym zmienił się w nowego obcego, którego nazwał Maskowy Kot . Widząc swojego żołnierz wyrwał się Osmozjanowi i przywitał pobratymca. Tennyson korzystając z tego, iż on myśli że jest z jego gatunku poprosił o naprawę Gruchota III. Po czym wyruszyli do Sanktuarium....

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Cytaty

(z końca statku słychać szczekanie)
  • Kevin - Czyżby Zed znowu wyjadała moje ciastka?
  • Gwen - No chodź tu piesku.
(Spike wychyla głowę z ukrycia)
  • Ben - Spike ?
  • Spike - Hau