FANDOM

Info Ten artykuł jest w całości albo częściowo skopiowany z Ben 10 Wiki!
Został tu umieszczony na podstawie licencji Creative Commons.

Manny Armstrong to były członek pomocników hydraulików, obecnie hydraulik. Jego wygląd i umiejętności są podobne do Czterorękiego, choć są dużo słabsze. Jest hybrydą człowieka i Tetramanda.

Wygląd

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien

Manny wygląda jak zwykły Tetramand, tyle, że jest chudszy. Ma podłużną twarz i nosi czarno-zielony kombinezon. W miejsce dolnej, lewej dłoni ma mechaniczną protezę. Nosi również plecak, w którym nosi swoje pistolety.

Ben 10: Omniverse

Manny nosi teraz strój hydraulika oraz hełm. Jego proteza zniknęła, a w jej miejsce pojawiła się normalna dłoń. Wygląd Manny'ego nie uległ większej zmianie, a jedyną różnicą jest styl animacji.

Ben 10: Nowa Generacja

Manny nie zmienia się w ogóle, z wyjątkiem tego, że jest bardziej umięśniony. Gdy zakłada maskę tożsamości, staje się wysokim, czarnoskórym, umięśnionym chłopakiem noszącym czarno-zielony t-shirt i ciemne jeansy. Nosi również wysokie czarne buty, a czasem też ciemną czapkę. Ma krótkie, ciemnobrązowe włosy i piwne oczy.

Zaobserwowany został również w stroju kąpielowym, który składał się z czerwonych spodenek.

Ben 10: The Power

Manny wygląda identycznie jak w serii "Ben 10: Omniverse".

Osobowość

Manny jest porywczy i buntowniczy, a także często gotowy do walki, nawet wtedy, gdy może to nie być konieczne. Lubi walczyć, a czasami może stać się niegrzeczny wobec kolegów z drużyny, zwłaszcza wobec Pierce'a, którego nie toleruje jako lidera. Toczył również rywalizację z Kevinem i wydaje się być jego odbiciem w swojej drużynie.

Wydaje się, że Helen czuje coś do Manny'ego. Choć jest on zwykle porywczy, agresywny i cieszy się, używając brutalnych metod, Helen jest zwykle bardziej ostrożna i mniej agresywna, przez co wydają się być swoimi przeciwnościami. Z drugiej strony stwierdziła, że ​​praca z nim jest lepsza niż z innymi hydraulikami i pokazuje prawdziwy niepokój, widząc go rannego lub w niebezpieczeństwie. Również kilka niektóre wypowiedzi Manny'ego sugerują, że może być w niej zakochany.

Moce i umiejętności

Manny posiada większość uprawnień Czterorękiego, które obejmują zwiększoną wytrzymałość, większą wytrwałość i cztery ręce, wraz z protezą robota w miejsce dolnej lewej ręki.

Manny zazwyczaj wykorzystuje cztery pistolety, po jednym na rękę. Jest on również bardzo zdolny w walce wręcz i chętnie staje do walki.

Manny ma mniejszą szybkość i sprawność niż inne Tetramandy, co stawia go w niekorzystnej sytuacji wobec szybszych przeciwników, takich jak Gniew.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10: The Power

Ciekawostki

  • Według Dwayne'a McDuffie'go, matka Manny'ego była Tetramandką, ale zmarła, gdy Manny był jeszcze dzieckiem.

Galeria

Zobacz też