FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Emanuel375.
   Previous Poprzedni odcinek
[[Emanuel]]
[[Historia Ray-Zor'a Arkamis'a]]
   Next

Lot Galax'y to dziewiąty odcinek pierwszego sezonu z serii "Ben 10: Alternatywne Wymiary". Został napisany przez użytkownika Emanuel375.

Fabuła

Na początku odcinka widzimy jak samica gatunku Chimera Sui Generis leci statkiem kosmicznym w stronę Ziemi, po czym się rozbija. Przypadkiem akurat blisko Ben wraz z Rookiem przejeżdżają proto-wozem. Natychmiast przybywają na miejsce zdarzenia. Ze statku kosmicznego dobywa się wołanie o pomoc. Rook pyta się Bena czy nie słyszy wołania, Ben odpowiada, że nic nie słyszy. Wtem wpada na świetny pomysł - kalibruje swój Omnimatrix i zmienia się w Świetnego, a Rook na to "Ciekawe posunięcie...". Razem otwierają kabinę, gdzie leży zmutowana przez Xenocyta Galax. Natychmiast się podnosi i atakuje bohaterów. Ben przemienia się w Diamentogłowego, przykuwając Galax do ściany statku. Następnie zmienia się w człowieka i leczy mutantkę. Xenocyt odskakuje i łączy się z Omnitrixem, po czym usycha i zmienia się w pył. Omnitrix zaczyna zmieniać kolory, a następnie mówi "Pobrano nową próbką DNA. Proszę czekać". Wtedy Galax się cuci i dziękuje za uratowanie jej życia. Ben i Rook podnoszą przybysza, po czym Omnitrix mówi "Wykryto usterkę, wzywam Azmutha" i zmienia Bena w Mackogłowego, a potem Omnitrix znowu się odzywa - "Wyyykrrrrrrrytąą ułułułnesesesterrrrke-e-e" i się wyłącza zmieniając pieczęć Omnitrixa na czarny. Scena zmienia się, a bohaterowie znajdują się w kosmicznej bazie hydracorp-u (tak w tej serii nazywa się tajna organizacja kosmicznych policjantów - hydraulików). Galax zostaje opatrzona i opowiada swoją historię.

Galax walczy z Vilgaxem na bo. Vilgax wygrywa, po czym się uśmiech. Król Vilgaxii mówi, że Galax robi postępy, na co ona odpowiada, że ma świetnego trenera. Galax przytula klęczącego Vilgaxa, a ten całuje ją w głowę, mówiąc "Na dziś starczy córciu".

Obraz kruszy się jak szkło, Ben przerywa Galax'y - "Łoł-łoł-łoł! Czekaj? Vilgax to twój ojciec?" na to Chimera odpowiada: "No, w sumie to tak, bo przecież mnie wysiedział". Ben zaczyna się śmiać i pyta się "Może jeszcze cię zniósł?", Galax go uderza i odpowiada, że samce nie mogą znosić jaj... Akcja znów wraca do retrospekcji.

Galax (jej twarz jest znakiem wodnym, a w tle są sceny z jej dawnego życia) opowiada jakim Vilgax był dobrym ojcem, ale w ostatniej scenie odkrywa, że jej tata chce zapanować nad światem (oczywiście jako przestępca). Galax wchodzi do Komnaty Knowań, krzyczy i ucieka, zabierając statek kosmiczny Vilgaxa "VX-1.6", gdy już startuje jej ojciec dobiega i krzyczy "Córciu (EH) poczekaj!", i zaczyna płakać.

Obraz znowu pęka, Ben znów się śmieje - "Vilgax? To on umie płakać?". Galagx wybija Benowi żuchwę, na szczęście Rook szybko ją nastawia. Galax mówi "Ale czegoś mnie nauczył!". Azmuth przybywa na Ziemię. Kalibruje Omnitrix, a Ben znów jest człowiekiem. Galax mówi, że chciałaby znowu spotkać się ze swoim ojcem. Specjalista Patelliday "dzwoni" na statek Vilgaxa. Vilgax pyta się czego chcą? Ryba mówi, że w bazie HydaCorp-u jest jego córka. Vilgax otwiera szeroko oczy i mówi: "Zaraz będę". 6 sekund później odzywa się centrala bazy - "Nieautoryzowany statek kosmiczny w strefie 114.5.11,7" Patelidey podaje komendę "Wpuść". Vilgax wchodzi do bazy - "Galax?" - pyta. Galax krzyczy "Tato!", po czym biegną do siebie, Galax uderza Vilgaxa - "To za to, że jesteś zły!". Vilgax mówi, że źle go zrozumiała. Faktycznie - był zły, ale tylko dlatego, że jego żona umarła, a Galax uciekła. Galax wybacza ojcu, a on sam zostaje Agentem HydraCorp-u...

Najważniejsze wydarzenia

  • Okazuje się, że Revonnahganderzy mają lepszy słuch od ludzi.
  • Dowiadujemy się, że to samiec Chimery Sui Generis wysiaduje jaja.
  • Ben zdobywa DNA Revonnahgandera, Chimery Sui Generis i Nadistoty
    • 2 pierwsze gatunki zostają użyte.
    • 2 ostatnie gatunki nie zostały odblokowane przez Bena

Debiuty

Postacie

Kosmici

Emanuela

Bena

Ciekawostki

  • Galax uciekła z Vilgaxii przed wydarzeniami z oryginalnej serii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki