FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Ben10 fan nr 1.
   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
[[99 poziom]]
[[Atak żab]]
   Następny odcinek

Lodowa Dżungla to 8 odcinek "Ben 10: The Power". Został napisany przez użytkownika Ben10 fan nr 1.

Streszczenie

Ben i Rook dostają nową misję. Muszą zbadać "Lodową Dżunglę" w poszukiwaniu "Mrożonego Kwiatu". Rook jednak idzie sam, ponieważ Ben po ostatnich wydarzeniach musi być przez miesiąc w domu. Chłopakowi się nudzi i zamienia się w Ziąba. Potem leci do sklepu i kupuje kanapkę, zaczyna ją mrozić. I tak w kółko. Rook tymczasem spotyka zamaskowaną Postać, która była już w krańcach Undertown.

Fabuła

Ben ogląda sobie w TV własne akcje, w których raczej w najbliższym czasie nie będzie uczestniczył. Nagle na komunikator Rooka przychodzi informacja o nowej misji. Jednakże Ben nie może tam iść, przez co Rook wybiera się sam do "Lodowej Dżungli" w poszukiwaniu "Mrożonego Kwiatu". Tennyson z nudów idzie do sklepu Pakmara, zamienia się w Ziąba i mrozi sobie kanapkę. I tak w kółko. Tymczasem Rook w drodze jest bardzo zdziwiony dziwnymi szelestami w dżungli. Nagle wśród krzaków słychać strzał. Rook jest gotowy do walki. Nagle zza gąszczy wyłania się Zamaskowana Postać, która wymierza w kosmitę laser.

W tym czasie Benowi bardzo się nudzi więc zaczyna udawać napad. Pakmar jest tym faktem bardzo zdziwiony. Ben znów pod postacią Ziąba zamraża kilka fragmentów drogi...

Rook walczy z wrogiem. Nagle atakują go Nieznane Roślino-Lodowe gatunki. Wraz z Zamaskowaną Postacią widocznie współpracują. Rook cudem pokonuje kosmitów i ucieka z Mrożonym Kwiatem. Gdy wraca, Tennyson podaje mu zamrożoną kanapkę i odchodzi. Zdziwiony Rook próbuje ugryźć kanapkę...

Postacie

Wrogowie

  • Zamaskowana Postać
  • Nieznane Roślinno-Lodowe gatunki (debiut)

Kosmici

Cytaty

Ciekawostki

  • W tym, jak i w poprzednim odcinku, Ben zamienił się tylko w jednego kosmitę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki