FANDOM

Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!

Lincoln, pseudonim Link, to nastolatek obdarzony umiejętnością przejmowania ciał przy kontakcie wzrokowym i członek Outsiderów, który po spotkaniu drużyny Bena Tennysona dołączył do jego ekipy Honorowych Herosów. Stworzony został przez WindMarine12.

Wygląd

Link to wysoki, szczupły chłopak, który ma nietypowe białe oczy i krótkie włosy w kolorze jasnego blondu. Nosi ciemny t-shirt, ciemnoszarą bluzę z kapturem oraz ciemne spodnie. Ma też czarne buty sportowe.

Osobowość

Link jest spokojnym chłopakiem, który najpierw myśli, a później działa. Nie lubi okazywać emocji, a jego twarz zazwyczaj posiada kamienny wyraz. Niezależnie od sytuacji, chłopak zachowuje stoicki spokój, nawet podczas krytycznych momentów. Często postrzegany jest w cieniu, jako, że nie lubi kontaktów z ludźmi, których nie zna. Mimo to, Link nie jest nieśmiały. W towarzystwie swoich przyjaciół jest skłonny do żartów, które niestety mają oschły charakter i nie każdy je rozumie.

Umiejętności

Link posiada niezwykłą zdolność do przejmowania kontroli nad czyimś ciałem przy kontakcie wzrokowym. Kiedy chłopak wchodzi w kontakt wzrokowy ze swoją ofiarą, może wejść w jej ciało, ale po odpowiednim skupieniu się na swoim celu. Podczas wstępowania w ciało, oczy przeciwnika stają się białe. Chłopak nie potrafi wejść w ciało osoby, której oczy są zasłonięte.

Link posiada również wysokie umiejętności bojowe oraz akrobatyczne. Dodatkowo posiada pamieć fotograficzną, dzięki której jest w stanie zapamiętać wiele rzeczy z wielką dokładnością.

Historia

Ben 10: Nowa Generacja

Link debiutuje w odcinku "Dzieci podziemi", gdzie...

W odcinku "Wołanie o pomoc: część 1", Link wraz z resztą Outsiderów otrzymał komunikator od Bena, który chciał mieć kontakt z wszystkimi sojusznikami na wypadek ataku Nikczemnych Tytanów. Jakiś czas później, nastolatków zaatakowała grupa Incursian z Jean na czele. Po długiej walce, Incursianie zdołali ogłuszyć Nergię i Scotta, a Jean pokonała Jake'a. Lincoln zdał sobie sprawę z przegranej i przejął ciało jednego z Incursian, po czym uciekł z pola walki.

W odcinku "Wołanie o pomoc: część 2", Linkowi udało się dostrzeć do starej sekretnej siedziby Hydraulików, gdzie opowiedział Benowi o ataku Incursian i Jean. Gdy zjawiła się reszta ocalałych bohaterów - Kai Green, Profesor Paradox, Eunice i Tetrax - Tennyson zapoznał ich ze swoim planem ataku na Nikczemnych Tytanów. Na ulicach Bellwood Lincoln przejął kontrolę nad ciałem wysłanego na poszukiwania Bena Vulkanusa, dzięki czemu poznał siedzibę Tytanów. Jako Vulkanus, zaniósł tam bohaterów, którzy wdali się w pojedynek z przeciwnikami. W trakcie bitwy, Link wielokrotnie przejmował kontrolę nad ciałami Braci Wredziaków, za pośrednictwem których walczył z innymi wrogami.

W odcinku "Koniec", Link współpracował ze Scottem i Jake'em w Kairze, gdzie starali się wyłączyć znajdującego się tam "pasożyta", którego strzegła grupa Techadonów. Gdy Jake i Scott walczyli z przeciwnikami, Link zakradł się po cichu do urządzenia i umieścił specjalną pluskwę na oscylatorze, dezaktywując go. Po udanej akcji Lincoln zdał raport Maxowi i Patelliday'owi.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki