FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Skamer06.
Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!
W tym stanie, edytować go może jedynie jego autor. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Skamer06.
Info Ten artykuł jest w całości albo częściowo skopiowany z Ben 10 Wiki!
Został tu umieszczony na podstawie licencji Creative Commons.

Light Paradox to alternatywa pierwszego Paradoxa z głównego wszechświata.

Wygląd

Profesor Paradox jest mężczyzną w podeszłym wieku. Nosi starodawny ubiór, a prawa ręka jest zastąpiona robo-ręką zwaną Chrononawigatorem. Na szyi ma zawieszone kolorowe okulary.

Osobowość

Paradox jest opisywany jako człowiek spokojny, wolno żyjący. Mówi językiem naukowym, wymagającym dużej wiedzy, aby zrozumieć go do końca. Profesor bardzo lubi gumy do żucia, ponieważ mają bardzo długą datę ważności. On także często opowiada zdarzenia, które się jeszcze nie zdarzył, mieszając tym samym w głowach. Jego spokojna osobowość sprawia, iż trudno odróżnić, kiedy on żartuje, a kiedy mówi poważnie. Jest też praktycznie zawsze prawdomówny.

Umiejętności

Ze względu na to, że Paradox jest uwięziony w czasie, wie jak działa kontinuum czasoprzestrzenne, przez co może się teleportować w dowolne miejsce, zarówno w czasie jak i przestrzeni, spowolnić lub przyspieszyć czas, co daje mu niemal nieograniczoną władzę, choć stwierdza, że są takie miejsca, do których nie może dojść. Jego zdolności nie są ograniczone do jednego wszechświata - może podróżować do ​​innych, a także do przestrzeni pomiędzy nimi. Jest w stanie cofnąć komuś wiek. Może również manipulować swoim osobistym czasem, co ukazuje, gdy jest w ruchu - wszyscy widzą, że jest niesamowicie szybki, ale w rzeczywistości po prostu manipuluje czasem wokół siebie i w swojej perspektywie, porusza się przy normalnej prędkości. Jest zdolny do teleportowania ludzi, przedmiotów, a nawet miejsc.

Historia

Wczesne życie

W 1950, po tym jak odkryto specjalne właściwości kryształów kwarcu, Paradox otrzymał dotacje rządowe, by wywiercić tunel w czasie. Ale drobny błąd w obliczeniach i eksplozja przypadkowo spowodowana przez panikę asystenta Hugo (który zmienił się w anomalię czasoprzestrzenną) spowodowały, że Paradox został rzucony w horyzont zdarzeń, gdzie spędził 100.000 lat. Znalazł się poza czasem, gdzie nie starzał się, nie spał i nie jadł, po prostu istniał. Zwariował, ale potem znudziło mu się to i odzyskał zdrowie psychiczne. Wkrótce w pełni pojął kontinuum.

Ben 10: Odratować Alternatywy

Wkrótce...

Występy

Ben 10: Odratować Alternatywy

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki