FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Skamer06.
Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!
W tym stanie, edytować go może jedynie jego autor. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Skamer06.

Light Ben to alternatywa Bena Tennysona z głównego wszechświata. Wyposażony w zmiennik DNA - Omnitrix oraz niewyobrażalne moce próbuje uratować wszechświaty przed Dark Benem, który chce je zniszczyć.

Wygląd

Ma bladą cerę, kolorowe, kudłate włosy oraz kolorowe oczy. Jego strój składa się z czarnej koszulki z kolorowymi pasami: jednym na piersi z kolorową cyfrą "10", wokół rękawów oraz na barkach, a także z kolorowych spodni z dużą ilością kieszeni i kolorowe buty. Często zakłada też kolorową bluzę z kapturem i kolorowymi paskami na ramionach i zieloną cyfrą "10" na prawej piersi. Omnitrix umieszczony jest na lewym nadgarstku chłopaka.

Osobowość

Miły chłopak, dżentelmen, zawsze dba o dobro innych.

Umiejętności

Gdy Ben miał dziesięć lat znalazł Omnitrix - kosmiczne urządzenie pozwalające mu zmieniać swoje DNA człowieka na DNA innych gatunków. Po ukończeniu osiemnastu lat na chłopaka zostały zesłane siły światła pozwalające mu ratować dusze z więzienia mocy ciemności. Z tymi zdolnościami Ben chce uratować alternatywy przed zniszczeniem ze strony Dark Bena.

Historia

Wczesne życie

Light Ben10

Młody Ben

Podczas gdy Ben miał 10 lat z wielką chęcią wybrał się na wakacje ze swoim dziadkiem i kuzynką. Po wspólnie spędzonym ognisku Ben postanowił pospacerować w lesie. Już w lesie z nieba spadła kapsuła zawierająca Omnitrix. Chłopak postanowił za jego pomocą spełniać dobro. Dalej jego historia toczy się podobnie jak w kanonie.

Ben 10: Odratować Alternatywy

Po ukończeniu osiemnastu lat Ben zyskał specjalne moce pozwalające mu ratować dusze z więzienia ciemności. Gdy Profesor Paradox powiadomił go o tym, co odkrył, Ben postanawia pokonać Dark Bena zanim dojdzie do kataklizmu.

Występy

Ben 10: Odratować Alternatywy

Sezon 1

Wszystkie odcinki

Ciekawostki

  • Postać ta jest oparta na InkSans z alternatywnego wszechświata Undertale - Inktale.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki