FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu MinerGuy254.
   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
Ocalenie
   Następny odcinek

Level Up! jest 10 odcinkiem 1 sezonu Ben 10: Kosmiczne Uniwersum.

Fabuła

Wszyscy budzą się po tajemniczym wybuchu w środku miasta. Benowie bez wahania wstają i biegną by zbadać miejsce wypadku. Gdy już są na miejscu widzą ogromny portal, jakich w mieście pojawia się wiele więcej. Z jednego z portali dochodzi dziwny dźwięk. Ben szybko zmienił się w Diamentogłowego], kiedy jego starsza wersja w Czterogantozaura (fuzje Czterorękiego i Gigantozaura). Nagle z tajemniczego portalu wyszła tajemnicza postać, przypominająca jaszczura, która od razu rzuciła się na Bena. Ben zaczął strzelać w niego diamentami, po czym Ben 10.00 go złapał. Tajemniczy jaszczur nagle się zmienił w ogromnego dinozaura.
- Dinozaur: Nie zdołacie mnie pokonać!
- Ben: Skądś znam ten głos... Kenko!?
Kenko przybrał swoją normalną postać, po czym kliknął w tarczę swojego czarnego zegarka. Nagle z portali wyszła ogromna ilość postaci z różnych gier.
- Kenko: Długo pracowałem nad tym zegarkiem. To on pozwolił mi na przeniesienie mnie i inne złe postacie z gier tutaj. Do do boju!
W tym czasie wszystkie złe postacie ruszyły w stronę Benów. Nagle Omnitrix Bena przeszedł w stan skanowania. Kilka minut później Ben z ciekawości zmienił się w nowego kosmitę.
- Ben 10.000: To Bombowiec
- Ben: Super! co on robi?
Po instrukcji Bena 10.000 z za rogu wyszedł Nightmare Freddy. Wystraszony Ben wypluł bombę w jego kierunku co poważnie go zraniło, po czym Ben 10.00 zmieniony w Gigantozaura go daleko wyrzucił. Nagle pojawił się profesor Paradox.
- Profesor Paradox: Kenko dużo namieszał w czasoprzestrzeni, przez co cały świat mógłby wybuchnąć.
Profesor zniknął nie pozostawiając po sobie śladu. Tennysonowie po przemowie Paradoxa zmienili się Obcego X i pojawili się u Bellicusa i Sereny. Po długiej mowie pojawili się z powrotem na Ziemi po czym stworzyli portal z którego zaczęli wychodzić dobre postacie z różnych gier a Benowie przybrali ludzką formę.
- Link: Gdzie, co i jak?!
- Sonic: Właśnie, co ja tu robię?
- Jak: Co my tu robimy?
- Ben 10.000: Sprowadziliśmy was tu gdyż nasz stary wróg, Kenko sprowadził tutaj waszych przeciwników, których to wy najlepiej znacie i wiecie jak ich pokonać.
- Ben: Jeśli nie pokonamy Kenko, cały wszechświat może się rozwalić.
- Steve: To do boju!
Bohaterowie ruszyli ogromną grupą na Kenko i jego podwładnych, podczas gdy Ben 10.000 transportował cywilów znajdujących się w pobliżu w bezpieczne miejsce. Mario wraz z Pac-Manem i z kilkoma innymi postaciami przykuli uwagę Kenka, podczas gdy Steve kopał chmurowiec, w którym już nie było ludzi uciekając przed goniącym go Creeperem. Budynek spadł na przeciwnika, niszcząc jego zegarek po czym wszyscy wrogowie zniknęli i wszystko wróciło do normy.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Ben 10

Ben 10.000

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki