FANDOM

50px-Alerta_Roja.svg.png Seria zawiera treści nieodpowiednie dla czytelników poniżej 18 roku życia!
Czytasz na własną odpowiedzialność!
Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Neramide Stern.

Kwiaty zła to seria stworzona przez użytkowniczkę Neramide Stern.

Serię tę dedykuję Adkowi i Hance, bez których nigdy by nie powstała.

Opis fabuły

Seria opowiada historię siedemnastoletniego Kevina Levina, pomieszkującego w mieście Bellwood. Pewnego dnia zostaje zaatakowany przez zamaskowaną postać, która usiłuje wyciągnąć od niego informacje dotyczące Mary - niebezpiecznej psychopatki, która obrała go za swój cel i uważa go za swoją "własność". Pomimo brutalnego przesłuchania nie wyjawia gdzie aktualnie znajduje się bio-terrorystka. Aby uniknąć dalszych cierpień nastolatek używa skradzionej odznaki hydraulików, aby naprowadzić ich na swój ślad. Postać ucieka, lecz ostatecznie zostawia mu w nogach odłamki kryształu, wbite za pomocą swojej mocy. Chłopak trafił do bazy Hydraulików, gdzie cudem uniknął śmierci. Gdy odzyskuje przytomność Max Tennyson przekazuje mu złe wieści: matka ginie w pożarze, a jemu grozi dożywotni wyrok w Nicości.

Bohaterowie

  • Kevin Levin
  • Max Tennyson
  • Clementine

Wrogowie

  • Mary

Odcinki

Main.png Osobny artykuł: Odcinki Kwiaty zła

Ciekawostki

  • Seria jest inspirowana po części takimi produkcjami jak gra "Arcanum" i "Infamous: Second Son" oraz anime "Tokyo Ghoul" i wielu innych.
  • To trzecia alternatywna historia stworzona przez Neramide Stern. Pierwszą tworzyła od kwietnia 2012 roku, gdy miała 16 lat. To było pierwsze opowiadanie autorki.

Fani

Spodobała Ci się ta seria? Podpisz się.

Oceny użytkowników

Star.png Star.png Star.png Star.png Star.png
Genialna seria! (5/5)

WindMarine12

Oryginalna i niezwykle ciekawa (5/5)

Lukisiak

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki