FANDOM

Kryształowa zmora to dziewiąty odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

Krylstar atakuje Ziemię ze swoim nowym przyjacielem.

Fabuła

W Bellwood pojawia się ogromny diamentowy potwór. Monstrum niszczy budynki gdy nagle przylatuje Gruchot III. Z pojazdu wyskakuje Ben. W powietrzu zamienia się w Czterorękiego. Rozpoczyna walkę z potworem. W Gruchocie Kevin i Gwen oglądają pojedynek. Nagle do Gruchota dostaje się Krylstar. Wyrzuca parę przez kokpit. Pojazd rozbija się o ogromny wieżowiec. Na szczęście Gwen uratowała siebie i Kevina. Krylstar ponownie atakuje parę. Tymczasem Ben nadal walczy z kolosalnym potworem. Nie może go pokonać. Potwór rzuca nim w niebo. W górze, chłopak transformuje się w Upgrade'a.

Na miejsce przybywa wojsko i Hydraulicy. Upgrade scala się z pojazdem Hydraulików i rozpoczyna ostrzał potwora. Gwen i Kevin próbują pokonać Krylstara. Ten chce od nich wyciągnąć informację na temat Kamienia Kontelijczyków. Mówi im, że jeżeli nie powiedzą mu gdzie jest artefakt, diamentowy potwór będzie rósł i niszczył kolejne miasta. Gwen zamienia się w Anodytkę. W tym samym czasie monstrum ignoruje Bena i rusza w kierunku wejścia do Undertown. Stawiając stopę na ziemi zamienia jej kawałek w diament. Pół Bellwood pokryte zostało diamentowym płaszczem. Ben kontaktuje się z Gwen. Dziewczyna mówi mu, że może jako Anodytka pokona z Kevinem potwora, a Ben spróbuje powstrzymać Krylstara. Tak też robią. Gwen i Kevin lecą w kierunku potwora a Ben jako Diamentogłowy rozpoczyna pojedynek z wrogiem.

Krylstar próbuje wydusić z Bena informacje o Kamieniu. Ben nie daje się i uderza Krylstara. Szybko tworzy ogromną diamentową dłoń którą chwyta oponenta. Jednak przeciwnik kopiuje ruch Bena i po chwili Ben ląduje na dachu wieżowca. Odmienia się w człowieka. Gwen jako Anodytka oplatuje Monstrum maną. Ściska z niewyobrażalną siła i rozrywa potwora na kawałki. Krylstar dusi Bena, który prawie wyjawia mu lokalizacje artefaktu. Przerywa im Kevin który powala Krylstara. Ben szybko zamienia się w Ziąba i zamraża kosmitę. Wtem nad Drużyną pojawia się ogromny Statek kosmiczny z którego zostaje wystrzelony czerwony promień, który wciąga Krylstara.

Później Ben postanawia zmienić miejsce w którym ukryją Kamień. Odcinek kończy się w Statku Krylstara który mówi, że już prawie osiągnął cel.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki