FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem.

Krypto X to fuzja kosmiczna z połączenia Niebiańskiej Istoty i Kryptonianina w Omnitrixie. Został stworzony przez użytkownika Cypek8883.

Wygląd

W filmie pełnometrażowym Ben v Superman: Fight in everywhere Krypto X jest humanoidem. Jest czarno-białego koloru i na całym ciele ma gwiazdy. Na klatce piersiowej ma symbol rodu Elów, czyli inaczej mówiąc znak Supermana. Posiada trzy rogi, które wyrastają mu z czoła. Omnitrix znajduje się na pasie kosmity.

W serii Ben 10: Dalej Krypto X wygląda podobnie jak w Ben 10: Omniverse. Dwiema różnicami są: zielono biały pas z Omnitrixem i logo Supermana na klatce piersiowej.

Umiejętności

Krypto X posiada moce i umiejętności Niebiańskiej istoty i Kryptonianina naładowanego promieniami słonecznymi. Między innymi posiada jeszcze specjalne moce, które dostał losowo przez modyfikator. Te moce to:

  • Soniczny krzyk - Krypto X potrafi uaktywnić soniczny krzyk w każdym momencie. Ów krzyk potrafi zmieść obiekt wielkości Pałacu Kultury w Warszawie.
  • Atomowe kichnięcie - kosmita potrafi kichnąć z prędkością 150 km/h. Ta moc jest podobna do sonicznego krzyku, lecz jest słabsza.
  • Pneumatyczne dłonie - Krypto X potrafi zrobić ze swoich dłoni młoty pneumatyczne, które potrafią skruszyć diament i inne minerały oraz metale.

Wady

Krypto X po zetknięciu się z Czerwonym Słońcem Rao, albo z zielonym kryptonitem traci swoje wszystkie moce i jest osłabiony. Po dłuższym kontakcie z tymi czynnikami może umrzeć, lecz jeżeli Krypto X zażyczy sobie, że chce być nieśmiertelny, to nie ma żadnych czynników, które osłabiają kosmitę. Faktem jest też, że według Bena szybszy będzie powrót do postaci człowieka, niż "włączenie" nieśmiertelności, gdyż powrót do formy podstawowej jest pierwszą myślą, która przychodzi do głowy.

Historia

  • Krypto X zadebiutował w filmie Ben v Superman: Fight in Everywhere.
  • W serii Ben 10: Dalej Krypto X pojawił się ze zmienionym wyglądem.

Występy

  • Ben v Superman: Fight in everywhere - Ben pobrał DNA Supermana i w Omnitrixie zmieszał z DNA Niebiańskiej Istoty, by stworzyć jedną z najsilniejszych fuzji. Został użyty, by pokonać Vilgaxa i Generała Zodda.
  • Ben 10: Dalej - Krypto X pojawił się w odcinku Siła. Próbował tam pokonać najazd rasy Toepicka. Niestety strach wywołany spojrzeniem w twarz jednego osobnika z wyżej wymienionej rasy spowodował powrót do formy człowieka.

Ciekawostki

  • Kosmita ten nie ma trzech bytów.
  • Jest bardzo niebezpieczny, lecz jak powiedział Ben: "Człowiek nie jest w stanie zawładnąć wszechmocą".
  • Nazwę zawdzięcza Kryptonitowi i drugiemu członowi nazwy Obcego X.
  • Szczerze mówiąc Krypto X nie jest silniejszy od Obcego X. Obaj mają wszechmoc.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki