FANDOM

Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!

Krylstar to główny antagonista w pierwszym sezonie serii "Ben 10: Nowa Generacja". Jest bezwzględnym łowcą nagród, który niegdyś został zatrzymany przez Maxa Tennysona i jego partnera Devina Levina. Gdy wydostał się z więzienia, przybył na Ziemię w poszukiwaniu legendarnego Kamienia Kontelijczyków.

Wygląd

Krylstar jest krzemową formą życia, a jego ciało składa się z twardych, zielonych kryształów. Jest nieco wyższy od normalnego człowieka i posiada rozbudowaną muskulaturę. Nosi czarny kombinezon z szarym pasem na narzędzia i czerwonym urządzeniem do teleportacji zaczepionym na pasie. Jego ciało pokryte jest wieloma szramami i pęknięciami, które nabył podczas swoich niebezpiecznych misji. Z pleców wyrasta mu kilka ostrych kolców, na piersi widnieją dwa małe, a po jednym krysztale znajduje się na każdym ramieniu. Jego łokcie są również zakończone ostrym kryształem. Na twarzy widnieje para ciemnozielonych oczu, usta oraz kryształowa broda.

Osobowość

Krylstar ma spokojny i poważny charakter. Powolnie i starannie planuje swoje działania, a gdy przychodzi czas, by je wykonać, rzetelnie wypełnia swój plan, krok po kroku. Bezwzględnie dąży do osiągnięcia swoich ambicji i celów. Jest też inteligentnym łowcą, który zna się na słabościach i wadach kosmicznych gatunków, co znacznie ułatwia mu wykonywanie swoich zadań.

Podczas walki bywa agresywny i zimny, a także brutalny oraz okrutny. Posiada pragnienie władzy, wedle którego próbował zdobyć Kamień Kontelijczyków, by posiąść niewyobrażalną moc. Wykazał też, że jest mściwy i chowa urazy, co widoczne jest głównie, gdy próbuje zemścić się na Tennysonie za wrzucenie go do Nicości. Zmanipulowany Petrosapien, rzadko pokazywany jest z jakimikolwiek oznakami niepokoju.

Umiejętności

Wkrótce.

Wady

Krylstar, podobnie jak reszta przedstawicieli jego gatunku, może zostać uszkodzony lub potłuczony, gdy zostanie wystawiony na silne wibracje soniczne. Choć może regenerować swoje ciało, istnieje wyraźna granica tego ile szkód może wytrzymać i ile sił może odzyskać.

Kolce znajdujące się na jego plecach mogą zostać przypadkowo wbite w jakąś powierzchnię, tym samym Krylstar zostanie uwięziony i przygwożdżony.

Historia

Wczesne życie

Lata temu Krylstar został aresztowany przez Hydraulików za próbę zniszczenia Układu Słonecznego. Max Tennyson i Devin Levin powstrzymali go i wrzucili do aresztu w Nicości. Wsadzony został do odosobnionej celi umieszczonej głęboko pod całą placówką. Tam Petrosapien spędził resztę swojego życia, dopóki nie nadarzyła się okazja do ucieczki. Krylstarowi udało się wydostać z więzienia, nie wzbudzając alarmu, ani nie sygnalizując strażników. Wkrótce po tym jak odzyskał swój ekwipunek i statek, wyruszył na poszukiwanie legendarnego Kamienia Kontelijczyków, który domniemanie znajdował się na Ziemi.

Kamień: część 1

Wkrótce.

Kamień: część 2

Wkrótce.

Chłopiec-gad

Wkrótce.

Kryształowa zmora

Wkrótce.

Sojusz

Wkrótce.

Kolekcjoner światów

Wkrótce.

Między wymiarami

Wkrótce.

Ostatni kawałek

Wkrótce.

Zagłada: część 1

Wkrótce.

Zagłada: część 2

Wkrótce.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Ciekawostki

  • Z wyglądu przypomina Tetraxa z Wymiaru 23.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki