FANDOM

Krax jest to wróg Karla Tennysona, który chce się zemścić na nim, za błędy ojca chłopaka z dawnych lat.

Wygląd

Krax jest to muskularny humanoid. Jego ciało pokryte jest białym futrem, posiada parę rogów na głowie. Również ma bródkę. Kosmita nosi pancerz który chroni go przed wszelkimi obrażeniami, czarne rękawiczki i opaski na rękach. Nosi jeansowe spodnie z paskiem na których jest pochwa w której trzyma swoje blastery.

Krax po mutacji zyskał dodatkową parę oczu. Jedna z tych par to oczy Lepidopterrana a druga to oczy Tetramanda. Połowa jego głowy jest czarna a druga czerwona i posiada na niej biały pas. Prawa kończyna górna jest ręką Tetramanda, lewa zaś w połowie jest ręką oryginalną Taoga, a w połowie Lepidopterrana. Ma również odnóża Muchy pod rękami. Kosmita ma nogi Tetramanda, ogon i skrzydła Lepidopterrana.

Osobowość

Krax jest żądnym zemsty, oraz bezwzględnym złoczyńcą. Również jest dość spryty, oraz chytry.

Umiejętności

Kosmita posiada zwiększoną siłę, oraz wytrzymałość co daje mu możliwości do walki wręcz. Jest zwinny i sprytny. Krax posiada umiejętność posługiwania się swoim blasterem oraz potrafi używać bomb wiertniczych.

Po mutacji Krax zyskał dużo nowych kompetencji. Taog potrafi teraz dzięki skrzydłom latać, lecz dość wolno ze względu na jego ciężar. Cechuje się wysokim skokiem dzięki potężnym nogą Tetramanda. Ostry ogon umożliwia mu przecinanie bardzo wytrzymałych metali. Umie strzelać szlamem i mazią z ust i oczu, które teraz są tak ułożone, że więcej może zobaczyć.

Historia

Wczesne lata

Krax spokojnie żył ze swoją rodziną na planecie Aresia. Był spokojnym i troskliwym ojcem. Wkrótce jego planetę zaatakowali Technordzy z zamiarem zniszczenia jej. Wrodzy kosmici wysłali kilka bomb wiertniczych wprost do jądra planety, skutkiem czego były klęski żywiołowe. Wkrótce kiedy planeta była na skraju zniszczenia, wkroczył na nią Ben Tennyson, wraz z Hydraulikami z zamiarem uratowania ocalałych. Kiedy Krax chciał powiadomić rodzinę o nadchodzącym tsunami i uratować ją, Ben uratował go jako Jetray. Mężczyzna był wściekły na Tennysona, ponieważ ten uratował go kiedy sam chciał uratować swoją rodzinę. Ben szybko poleciał aby zobaczyć czy rodzina Kraxa jeszcze żyje, lecz zobaczył tylko zniszczony przez tsunami dom. Wrócił ze smutnymi wieściami do Kraxa. Zdenerwowany kosmita próbował zaatakować Bena, lecz ten uniknął ciosu. W tym czasie Krax szybko włamał się na statek i odleciał. Zrobiwszy dziurę laserem ze skradzionego pojazdu w statku Technorgów wszedł przez nią i ukradł plany bomby wiertniczej. Kosmita również przysiągł zemstę na Benie Tennysonie i jego rodzinie.

Klęska żywiołowa

Krax powrócił aby zemścić się na rodzinie Tennysonów, wywołując na ich planecie klęski żywiołowe, spowodowane przez bomby wiertnicze. Wkrótce porywa Karla i więzi go w swojej podwodnej kryjówce. Chłopak wydostaje się z sideł, a następnie wzywa Hydraulików aby wkroczyli. Wróg zostaje aresztowany.

Ostateczna wojna cz.1

Krax dołącza do grupy największych wrogów Karla stworzonej przez Technorgów. Celem tej grupy jest pomoc wojnie przeciw ludziom.

Dystrykt 10

Krax słyszał, że Kryształ nieskończoności jest w jednym z dystryktów w którym mieszkają Technordzy. Mężczyzna wysadza każdy obóz w którym nie ma kryształu, przy okazji chce się zemścić na jego mieszkańcach, ponieważ nie dostał obiecanej zapłaty za udział w wojnie. Nie udaje mu się wysadzić Dystryktu 10-ątego, ponieważ Karl Tennyson powstrzymał minę przed wybuchnięciem.

Ogólnie 2 sezon

W drugim sezonie, głównym celem Kraxa jest zdobycie Kryształu nieskończoności, oraz Biomnitrixa. W odcinku "Gdyby kózka nie skakała..." Krax zmutował się przez Biomnitrix z DNA Lepidopterrana i Tetramanda.

Jest już za późno

Pod koniec odcinki "Jest już za późno" Krax zginie od Igneusmaluma.

Występy

Ciekawostki

  • Krax jest w pierwszym sezonie postacią drugoplanową, lecz w drugim staje się głównym wrogiem.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki