FANDOM

Kraab jest jedną z głównych postaci z serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. Dawniej łowca nagród i wróg Bena, obecnie dowódca Piscciss Premannów i członek grupy Strażnicy wszechświata.

Wygląd

Kraab przypomina ziemskiego kraba. Ma pomarańczowy pancerz, a jego lewa ręka jest ogromnymi szczypcami, w których znajduje się otwór umożliwiający Kraabowi strzelanie laserem. Prawa ręka jest o wiele mniejsza i zamiast szczypiec zawiera dłoń z czterema palcami. Ma cztery nogi, które umożliwiają mu kopanie pod ziemią.

Osobowość

Dawniej Kraab, gdy był jeszcze łowcą nagród, nie wykazywał żadnych szczególnych cech charakteru, był cichy i za wszelką cenę chciał zdobyć wyznaczony cel.

Po tym jak został dowódcą swojej rasy, a jeszcze później członkiem grupy Strażnicy wszechświata, stał się poważniejszy i zachowywał się bardziej żywo oraz zyskał poczucie humoru.

Umiejętności

Kraab jest bardzo silnym kosmitą, jego cybernetyczny pancerz dał mu ogromną wytrzymałość. Jego cechą charakterystyczną są jego ogromne i ostre szczypce znajdujące się na lewej ręce, z których potrafi również strzelać laserem. Dzięki jego obrotowym nogom, jest w stanie kopać pod ziemią. Następną obrotową częścią jego ciała jest głowa. Ma także zdolność widzenia w termowizji.

Wady

Kraab podatny jest na elektryczność.

Historia

Wczesne życie

Kraab był weteranem w wojnie pomiędzy Pyrosem a Pisccissem. Ze względu na to, że został poważnie ranny, jego ciało zostało w 95% zrobotyzowane.

Kraab dawniej był również łowcą nagród.

Teraźniejszość

Na planecie Piscciss powoli zaczynało brakować miejsca i pożywienia, więc wszystkie inteligentne gatunki z tej planety (Piscciss Premann, Piscciss Volann i Pinna Dorsalis) zaczęły toczyć ze sobą wojnę właśnie o te surowce. Piscciss Premannie jako ich dowódcę postanowili dać właśnie Kraaba, ze względu na jego przeżycia i odważną walkę w wojnie pomiędzy Pyrosem, a Pisccissem. Wkrótce Krax przyleciał na tę planetę i zaproponował tym gatunkom osobne planety. Wszyscy zgodzili się, jednak nie wiedzieli, że tymi "osobnymi" planetami była jedna: Ziemia. Sam Krax dostał się do środka planety i wyciągnął projektor antygrawitacyjny, przez co planeta się rozpadła.

Wszystkie gatunki, doleciawszy na błękitną planetę, postanowiły zalać ją wodą. Jednak Karl zdołał uspokoić te wszystkie gatunki i powiedział im, że Krax ich oszukał przez co ich planeta została zniszczona. Kraab był najchętniejszy do współpracy. Wkrótce Tennyson przywrócił planetę do normalnego stanu używając Plazmy. Kraab był mu za to wdzięczny i postanowił dołączyć do grupy Karla, ten się zgodził i w późniejszych odcinkach pomagał drużynie w misjach.

Występy

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki