FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu MinerGuy254.
   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
Pożegnanie
I po sprawie
   Następny odcinek

Koszmarna noc jest 6 odcinkiem 1 sezonu Ben 10: Kosmiczne Uniwersum.

Streszczenie

Ben spotyka tajemniczą postać, która zaprowadza go w pułapkę...

Fabuła

Ben obudził się w środku nocy i zauważył przed sobą tajemniczą postać. Ponieważ było ciemno, nie zobaczył jej dokładnie. Ben pyta się tejemniczej postaci kim jest, jednak nie odpowiada. Postać zaczyna atakować, strzelając w chłopka fioletowymi kulami. Ben zmienia się w nowego kosmitę: Slimesluga. Ben nie wiedząc co nowy kosmita potrafi, uderza wroga swoimi mackami. Dziwna postać nagle zniknęła i nie pozostawiła po sobie ani śladu. Przestraszony Ben przybrał swoją ludzką postać i znowu się położył. Nie mógł zasnąć myśląc o nieznajomym. Nagle chłopaka złapało coś za rękę. Ben spojrzał za siebie i dostrzegł przerażającego kosmitę, który zaczął się unosić. Ben razem z nim. Po jakimś czasie byli na miejscu, do którego postać chciała zabrać Bena. Z ciemności wyłonili się wrogowie, którzy zaczęli atakować. Ben ponownie zmienił się w Slimesluga i zaczął uderzać przeciwników mackami. Wypuścił nagle niebezpieczny kwas, którego wrogowie próbowali unikać. Kosmiczna Mumia jednak wpadła w kwas, a jej bandaże zaczęły mięknąć. Obolała mumia, niezdolna już do chodzenia, strzeliła w Bena bandażami. Ben ugryzł bandaż kosmicznej mumii jedną ze swoich macek. Tajemniczy kosmita złapał Bena za jedną z macek. Jednak Ben obronił się drugą macką, odpychając kosmitę na Khybera. Wściekły Khyber wysłał na chłopaka swojego kota. Zwierzak się sklonował. Po chwili Omnitrix się rozładował. Klony otoczyły Bena i zaczęły go atakować. Ben próbował uciec, jednak z nieznanych powodów stał się nieruchomy...

Najważniejsze wydarzenia

  • Tajemniczy kosmita debiutuję.
  • Slimeslug debiutuję.

Postacie

Wrogowie

Kosmici Bena

Więcej z Fandomu

Losowa wiki