FANDOM

Disambig-icon.png Tytuł tej strony odnosi się do większej ilości haseł!
Zobacz artykuł ujednoznaczniający dotyczący artykułów o tej samej nazwie - "Kosmiczne walki (ujednoznacznienie)".
   Previous Poprzedni odcinek
Kryształ nieskończoności (odcinek)
Rozpacz, walka, pieniądze i zemsta
   Next

Kosmiczne walki to dwudziesty trzeci odcinek z serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. Został napisany przez użytkownika Benios912.

Streszczenie

Karl i Azmuth dowiadują się, że ponoć Kryształ nieskończoności jest główną wygraną w Kosmicznych walkach. Postanawiaja wziąć udział w zawodach.

Fabuła

Planeta Aklaw. Karl i Azmuth są już na miejscu. Chłopak pyta kiedy wejdzie na ring, lecz Galwan odpowiada ku zdziwieniu chłopca, że to nie będą walki na ringu, lecz wyścigi statków kosmicznych. Tennyson zapytał się Azmuth'a dlaczego nie wybrał do tego zadania jakiś specjalistów. Kosmita odpowiedział mu, że w nagłym wypadku użyje Ultimatrixa. Bohaterowie doszli już do miejsca gdzie znajduje się ich statek i zobaczyli jak jakiś wandal im go niszczy. Karl szybko zareagował i zmieniwszy się w Kulopłota powalił przeciwnika na ziemie. Ultimatrix automatycznie próbował zeskanować DNA kosmity, lecz wydał komunikat:"Nie można pobrać próbki DNA. Błąd!". Wandal w tajemniczych okolicznościach zniknął. Lecz Karl i Azmuth zignorowali to i naprawili zniszczony przez dziwną postać statek. Zauważyli, że inni również mają problem z tymi kosmitami małego wzrostu. Chłopak pomógł innym z tymi szkodliwymi wandalami jako KillSpeed. Następny dzień, dział zapisów na wyścig. Tennyson znów widzi jak ci kosmici wywołują niepotrzebne bójki. Chłopakowi udało się złapać jednego z wandali i postanowił go przesłuchać. Po długim czasie kosmita milczał. Wkrótce ten wypowiedział słowa "Już niedługo wszystko to zniknie..." i zniknął. Domyślili się, że kosmici ci mają zdolność teleportowania się. Do wyścigu pozostała tylko godzina a bohaterowie są w pełni przygotowani. Karl zobaczył, że prawie wszystkie statki wyposażone są w niebezpieczną broń i poinformował o tym Azmutha, lecz ten zignorował go i kazał mu wejść na pokład. Chłopak zauważył również, że w wyścigu biorą udział Galwaniczne Mechamorfy, które same w sobie są niebezpieczną bronią.

Wyścig się rozpoczął, jego trasa obejmowała 1/4 układu słonecznego. Już na starcie jeden statek wybuchł przez inny. 30 minut później. Statek Karla zaatakował jeden ze statków kontrolowanych przez Machamorf"ów. Nagle ze statku Tennysona wytworzyły się dwa działa, które następnie strzeliły w stronę pojazdu wrogich kosmitów. Lecz to nie zrobiło wrażenia na atakujących, ponieważ ci wytworzyli tarczę energetyczną. Walka się przeciągała, Karl postanowił nie owijać w bawełnę i włączył autopilota. Następnie zmieniwszy się w CrashBata przebił tarczę i zniszczył wrogi statek. Bohaterowie postanowili uruchomić nitro, aby nadrobić stracony czas które zabierało dużo energii. Dzięki temu dostali się na pierwsze miejsce. Wkrótce zastali w statku jednego z tajemniczego gatunku kosmitów. Kosmita zaatakował Karla falą dźwiękową, lecz ten uniknął ciosu i zmienił się w Tougheada a potem w jego Ostateczną formę. Rozprawił się z wrogiem, lecz omal nie zniszczył pojazdu. Po długim czasie wyścig dobiegał końca a Karl wraz z Amuthem byli prawie na ostatnim miejscu, ze względu na liczne ataki przeciwników. Chłopak postanowił "troszkę" ulepszyć statek. Zmienił się więc w Upgrade'a i scalił się z nim a następnie włączył turbo napęd, dzięki któremu dostał się prawie na pierwsze miejsce. Zbliżali się już do planety Aklaw (mety). Bohaterowie lecieli łeb w łeb ze statkiem przeciwnika. Chłopak postanowił ponownie uruchomić dopalacz i tak też zrobił. Dzięki temu dotarli na planetę pierwsi.

Galwan i chłopiec postanowili pójść po nagrodę (Kryształ nieskończoności). Poszli po nią do głównego prowadzącego Kosmicznych Walk. Nie chcieli wpuścić ich do pokoju szefa. Postanowili więc włamać się tam siłą, używając Toughead'a. Tak też zrobili i zastali tam Persutha (głównego prowadzącego te wyścigi). Bohaterowie ubiegali się o nagrodę, lecz ten nie odpowiadał. Nagle wyciągnął swój Blaster zmienny jednordzeniowy A6 i wystrzelił w stronę chłopca promień paraliżujący. Sparaliżowany Toughead padł na ziemię. Pozostał Azmuth który był całkowicie bezbronny. Schowawszy się spróbował skontaktować się z Hydraulikami, lecz dzięki urządzeniu blokującemu sygnał z odznak na planecie, nie udało mu się to. Persuth zniszczył wszystko w okół i znalazł Azmutha. Kiedy wróg próbował zadać ostateczny cios, jego oczy stały się czarne a później zemdlał. Był to Karl jako Nightmare który przeczytał jego myśli i dowiedział się tego, że znajdujący się niby tu kryształ jest zwykłym fałszem. Cel Persuth'a był tylko jeden: zarobić dużo pieniędzy. Dzięki umiejętnością Nightmare'a zdołali porwać i aresztować oszusta. Wróciwszy na Ziemię Karl dostał następną misję dotyczącą Dystryktów...

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Ostateczne formy

Ciekawostki

  • Karl myślał, że kosmiczne walki są czymś w stylu walk na ringu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki