FANDOM

Klon to kosmita z próbki DNA Splixsona z planety Hathor.

Wygląd

W serii "Ben 10", Klon jest kosmitą o wzroście ludzkiego dziecka. Posiada białą skórę oraz czarny kombinezon, który obejmuje jego nogi, tułów i barki. Głowa jest w kolorze białym, który pokrywa jej dolną część oraz czarnym, zakrywającym resztę głowy. Ręce Klona są duże i posiadają cztery palce, a na ramionach znajdują się zielone narośla. Talię obcego zdobią trzy narośla podobne do guzików. Na głowie znajdują się trzy płetwy oraz zielone oczy i usta. Symbol Omnitrixa znajduje się na jego czole.

W serii "Ultimate Alien", wygląd Klona nie ulega większej zmianie. Jego białe linie wyznaczające symbol klepsydry na piersi i na ramionach są teraz niebieskie. Symbol Ultimatrixa nosi na klatce piersiowej.

W serii "Omniverse", płetwy na głowie Klona są zielone, a te po bokach są połączone z jego oczami. Posiada również dwa małe wąsy na każdym z policzków. Jego palce są teraz ostrzejsze, a jego zielone narośla na barkach zniknęły, natomiast pojawiły się na ramionach i nadgarstkach, ale przypominają te, które są na talii. Jego kombinezon jest teraz w kolorze zielonym z czarnymi elementami na kostkach, w talii oraz pod pachami, gdzie tworzą symbol klepsydry. Stopy kombinezonu zniknęły, odkrywając stopy Klona, które posiadają trzy palce. Symbol Omnitrixa znajduje się na jego czole.

W seriach "Ben 10: Nowa Generacja" i "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa", Klon wygląda tak samo jak w serii "Ultimate Alien".

W serii "Ben 10: Mistyczne Universum" i "Ben 10: The Power", Klon wygląda identycznie jak w serii "Omniverse".

Umiejętności

Klon posiada zdolność do klonowania siebie bez jakichkolwiek ograniczeń. W oryginalnej serii, kosmita dzielił się na pół, a w Omniverse jego powielanie się przypomina duplikację Echo Echo, przez co może rozdzielić się i połączyć z klonem w bardzo szybkim czasie.

Każdy Klon działa niezależnie, bez względu na to, co chcę wykonać reszta kopii, które są nie do odróżnienia od oryginału. To pozwala Klonowi wykonywać wiele zadań jednocześnie lub pokrywać duży obszar w trakcie bitwy. Jego możliwości pozwalają mu na przykład sięgnąć obiektów, czy miejsc znajdujących się poza jego zasięgiem, poprzez zwykłe klonowanie się w linii prostej, tworząc łańcuch z Klonów.

Zielone narośla znajdujące się na ciele to węzły czuciowe, które pomagają stworzyć sieć zmysłową między klonami. Sieć ta umożliwia klonom dzielenie się zmysłami i doznaniami fizycznymi.

Klon jest również bardzo zwinny i elastyczny oraz może niezwykle szybko kopać nory i schronienia w ziemi. Kosmita potrafi również oddychać pod wodą i skakać na zaskakujące wysokości.

Wady

Klony Klona są ze sobą połączone, przez co dzielą te same doznania podczas ataków i podczas otrzymywanych obrażeń. Jeśli jedna kopia zostanie zraniona, reszta również poczuje ten sam ból. Jeśli oryginalny Klon zostanie zabity, automatycznie wszystkie kopie również giną, co uniemożliwia tworzenie armii klonów.

Ze względu na fakt, że każdy Klon nie jest silny, szybki i jest wzrostu małego dziecka, podczas pojedynku kosmita może znajdować się w niekorzystnej dla niego sytuacji, gdy stoi naprzeciw większego i silniejszego przeciwnika. Jednak Klon rekompensuje brak tężyzny fizycznej ogromną liczbą swoich sobowtórów, które razem mogą dać sobie radę z wrogiem.

Jeśli Klony znajdują się zbyt daleko od siebie, nie będą mogły wrócić do postaci użytkownika Omnitrixa. Urządzenie zużywa więcej energii, gdy Klony są podzielone i nie łączą się, by się odmienić, przez co kolejne transformacje w zegarku mogą trwać krócej niż powinny.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

  • Szpila (pierwsze ponowne pojawienie; epizodycznie)

Ben 10: Mistyczne Universum

Mikut 10: Kosmiczny Chaos

Ben 10: The Power

Ciekawostki

  • Według fanów Bena, Klon jest najsłodszym obcym, w którego się przemienia.

Galeria

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki