FANDOM

   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
Dwaj szaleńcy
Ponad chmury
   Następny odcinek

Klęska żywiołowa to dwunasty odcinek z serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. został napisany przez Benios912.

Streszczenie

Ne Ziemi zaczęły pojawiać się masowo różne klęski żywiołowe. Czy za tym stoi Krax który dawno temu przysiągł, że się zemści na Benie Tennysonie?

Fabuła

20 lat wcześniej, planeta Aresia. Technordzy próbują zniszczyć Aresie (wypuścili bombę która wwierciła się wprost do jądra planety wywołując przy tym klęski żywiołowe). Ben i Hydraulicy próbują ewakuować ocalałych. Tennyson akurat natknął się na Kraxa i jako Jetray złapał go ponieważ nadchodziła wielka fala tsunami. Doleciawszy do swojego statku ewakuacyjnego Ben posadził tam Kraxa, lecz on ze złością powiedział, że chciał ostrzec swoją rodzinę przed tsunami. Jetray szybko poleciał w stronę jego domu lecz zobaczył tylko ruiny. Kiedy powiedział Kraxowi o tym, że widział tylko ruiny jego domu. Krax zezłościł się, bo chciał on na początku sam uratować swą rodzinę lecz Ben nie wiedział o tym i go zabrał ze sobą. Zezłoszczony kosmita wyjął blaster i wystrzelił prosto w Bena. Lecz on w ostatniej chwili zmienił się w Diamentogłowego i odbił promienie. Krax zamknął właz od statku i odleciał. Ben nie przejął się tym za bardzo i poszedł ratować innych ocalałych. Krax w tym czasie włamał się na statek Technorgów i zabrał plany bomby wiertniczej, a następnie przysiągł zemstę na Benie. Czasy obecne. Karl walczy z Weather Marinem jako EmotMood. Kiedy przeciwnik zobaczył, że dalsze ataki mogą go zmęczyć, odpuścił i odleciał. Nagle ziemia zaczęła trząść się, lecz przez krótki okres czasu. Karl zignorował to i poszedł do domu. Kiedy już wrócił do domu i położył się na łóżku ziemia znów zaczęła się trząść. Lecz tym razem trochę dłużej. Karl szybko ewakuował Julie i wyszedł. Dom stanął w ruinach. Karl jako KillSpeed pobiegł ewakuować innych z domów które się rozpadały. Nagle trzęsienie ziemi skończyło się a Karl pobiegł do swojej matki. Hydraulicy postanowili pomóc w odbudowie domów. Dzień później chłopiec dostaje wiadomość o tornadzie. Karl jako CrashBat poleciał szybko na miejsce. Chłopak nie wiedział co zrobić. Poleciał więc bezmyślnie w stronę tornada. Nagle tajemnicza postać uniosła się nad chmurami i tornado zniknęło. To był Weather Marine który powiedział, że gdyby to tornado cię zabiło nie dostałbym za ciebie opłaty. Następnie Weather zadał cios i zaczęła się walka. CrashBat był senny ponieważ był dzień, przeciwnik wykorzystał tą sytuacje, wyjął miecze i spróbował zadać cios, lecz Karl zdołał uniknąć tego. Chłopak zmienił się w Gaziora i walka przeniosła się na ziemie. Karl od razu wytworzył gaz usypiający i przeciwnik padł na ziemię. Hydraulicy Weathera aresztowali. Chłopak w tym czasie się zastanawiał co może być przyczyną tak częstych katastrof. Tym czasem tajemnicza postać ukrywa się w swojej kryjówce pod wodą. Tą postacią jest Krax żądny zemsty, który wysyła specjalne bomby które wwiercają się do jądra Ziemi i go powoli niszczą co powoduje wszystkie klęski żywiołowe. A na powierzchni ziemi po już trzecim trzęsieniu nadciąga wielka fala tsunami. Karl wystraszony zmienia się w EmotMooda i udaje mu się trudem pochłonąć całą wodę z tsunami, oraz "umieścić ją na miejscu". Chłopiec zauważył jakąś postać na deskolotni która go obserwuje, lecz ta ten ktoś zaczął uciekać po tym jak go zobaczył Karl. Więc Karl zmienił się ponownie w CrashBata i rozpoczął się pościg. CrashBat podczas lotu przybrał postać wiertła poprzez robienie beczek. Rozwalił lotnie na której znajdował się uciekinier który wpadł potem do wody. Postać się przedstawiła jako Krax i opowiedziała o incydencie z przed 20 lat. Wyciągnął pistolet laserowy i wystrzelił w CrashBata. Następnie Krax założył swój kombinezon do nurkowania który miał wbudowany to swojego kostiumu i popłynął do swojej kryjówki. Porwał również Karla. Kiedy chłopiec ocknął się, był już uwięziony w bazie Kraxa. Kiedy wróg poszedł po broń którą ma zabić Karl, dzięki funkcji głosowej zdołał zmienić się w CamouChama. Kiedy chłopiec już zakamuflował się z otoczeniem przyszedł Krax z jedną ze swoich broni. Żądny zemsty kosmita zdziwił się, że Karl zdołał uciec z sideł. Upewnił się również czy nie zmienił się w jakiegoś niewidzialnego obcego. Dzięki swojej elastyczności CamouCham unikał ciosów, dzięki którym Krax by miał pewność, że chłopak tam jest. Przeciwnik wyłączył sidła i włączył alarm do służących robotów, że Karl zdołał uciec. Później chłopiec uderzył oponenta który nie wiedział co go uderzyło. Następnie młody Tennyson po ukryciu się kazał Hydrauliką namierzyć jego sygnał i wkroczyć do akcji. Po 15 minutach byli już na miejscu, wkroczyli, aresztowali Kraxa i zniszczyli razem z Karlem wszystkie roboty. Chwilę później jeden z Hydraulików znalazł plan bomby. Karl z pomocą Azmutha skonstruował urządzenie z płynnym metalem które wysłali wprost do jądra ziemi. Maszyna ta "odbudowała" jądro planety. Może już nie będzie tylu katastrof, lecz jądro może nie wytrzymać następnych ataków. Również wiele miast jest dosłownie zrujnowanych i nieprędko je odbudują.

Najważniejsze wydarzenia

  • Nowy odblokowany kosmita Gazior.
  • W odcinku pojawiają się dwaj wrogowie, stary wróg Bena Krax i nowy wróg Karla, czyli płatny zabójca Weather Marine.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Użyci przez Bena

Użyci przez Karla

Ciekawostki

  • Weather Marine to płatny zabójca, obecnie wynajęty przez Technorgów, aby zabić Karla.
  • Krax po zabraniu planu bomby Technorgom poleciał ukradzionym statkiem na Ziemię i tam wybudował dwie kryjówki: jedną pod wodą, drugą w kanionie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki