FANDOM

KillSpeed to kosmita pochodzący z próbki DNA Celerrimus z planety Celerria.

Wygląd

KillSpeed to kosmita o ludzkiej postawie ciała. Tułów oraz nogi cudzoziemca mają kolor jasnoniebieski, zaś ręce i głowa mają czerwoną barwę. Obcy posiada jasnoszare spodenki z czarnymi elementami. Na barkach KillSpeed znajduje się coś w rodzaju kolców, które są czarnego koloru. Posiada również zielony wizjer, a jego usta zasłania czarna maska. Przez przednią stronę tułowia przechodzi czarny pionowy pas, a symbol Omnitrixa/Ultimatrixa znajduje się na klatce piersiowej obcego.

Umiejętności

Główną zaletą KillSpeeda jest jego zwiększona szybkość, która jest nieco mniejsza niż ta, którą posiadają Kineceleraninie. Obcy potrafi wykorzystywać swoją szybkość na wiele sposobów, przykładowo biegając wokół wroga potrafi wytworzyć tornado lub jest w stanie dzięki niej biegać po ścianach czy też wodzie. Cudzoziemiec jest także bardzo zwinny i szybko odzyskuje swoje stracone siły.

KillSpeed jest mocno nastawiony pod bojowe aspekty. Kosmita charakteryzuje się nieprzeciętną siłą, refleksem, intuicją a także wytrzymałością. Te cechy sprawiają, że KillSpeed jest ciężkim przeciwnikiem do pokonania, a jego laserowe sztylety, które może wytworzyć ze swoich dłoni tylko mu pomagają ze względu na ilość obrażeń jakie są w stanie zadać wrogiemu przeciwnikowi. Sztylety te mogą służyć również do cięcia najróżniejszych metali.

Noktowizor biologiczny, który posiada kosmita daje mu możliwość widzenia w ciemności, a także zabezpiecza jego oczy przed zagrożeniami związanymi z osiąganiem wysokich prędkości. Noktowizor chroni go również przed najróżniejszymi efektami psychicznymi takimi jak hipnoza, czy też czytanie w myślach.

Wady

Szybkość KillSpeeda nie działa na wszystkich powierzchniach, takich jak lód lub silne kleje, które mogą sprawić, że trudno mu kontrolować tor biegu, czy zwalnianie.

Uszkodzenie lub zniszczenie jego noktowizora sprawia, że jego oczy nie są chronione i przez to może się stać celem hipnozy lub czytania w myślach. Noktowizor jednak po dłuższym czasie potrafi się zregenerować.

Występy

Ciekawostki

Galeria