FANDOM

Info Ten artykuł jest w całości albo częściowo skopiowany z Ben 10 Wiki!
Został tu umieszczony na podstawie licencji Creative Commons.

Khyber jest bezwzględnym łowcą i złoczyńcą. Został zatrudniony przez twórce Nemetrixa, aby zyskał próbki DNA drapieżników do tego urządzenia. Khyber jest uważany za największego łowce w galaktyce, który ściga zarówno inteligentne, jak i nieinteligentne istoty.

Wygląd

Khyber nosi czarny garnitur z czerwonym paskiem obejmujący jego górną część ciała. Ma szare rękawiczki i pas oraz czarne buty z szarymi podeszwami. Nosi kości jako ornament. Khyber ma zieloną twarz, czarne włosy i skrzela używane do gwizdania.

Osobowość

Khyber ma spokojny, ale poważny charakter. Zazwyczaj jest postrzegany w cieniu, co oznacza o jego ostrożności jak i dyskrecji. Jest bardzo inteligentny i wie wiele o różnych gatunkach, umiejętnościach i słabych punktach.

Umiejętności

Khyber posiada urządzenie podobne do Omnitrixa, zwane Nemetrix. Używał go do zmieniania swojego pupila w drapieżne potwory. Jest on też wykwalifikowanym łowcą Khyber może wydawać ultradźwiękowy gwizd do dowodzenia swoim zwierzęciem. Ma dobrą znajomość punktów nacisku, które mogą sparaliżować wrogów. Jest także specjalistą w walce wręcz. Ma zwiększoną siłę i wytrzymałość oraz jest bardzo zwinny. Posiada również ogromny arsenał urządzeń łowieckich.

Historia

Alternatywne historie

Ben 10: Mistyczne Universum

  • Khyber debiutuje w odcinku "Odkrycie" w retrospekcji, w której poluje na Bena.

Ben 10: The Power

Khyber powraca w odcinku "Powrót Ben Tena: część 1", gdzie razem ze swoim pupilkiem demoluje Belwood.

Khyber w odcinku "Coś za coś" kupuje w Undertown nielegalną broń. Gdy Ben i Rook go zauważają, mają zamiar go powstrzymać. Jednak przez pojawienie się Paradoxa i innych wersji Tennysona łowca ma czas na ucieczkę.

Występy

Ben 10: Mistyczne Universum

Ben 10: Kosmiczne Uniwersum

Ben 10: The Power

Ciekawostki

  • Jest jedynym głównym czarnym charakterem do tej pory, który miał żywego zwierzaka, a nawet dwa.
  • Podczas debiutu, Khyber gwiżdże za pomocą ust, aby zmienić Zed, ale w innych swoich występach gwiżdże za pomocą własnych skrzeli.

Zobacz też