FANDOM

Kevin Ethan Levin to Kevin z alternatywnej linii czasu, dziewiętnaście lat po wydarzeniach z serii "Ben 10: Nowa Generacja".

Wygląd

Kevin jest wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną. Ma krótką bródkę w kształcie litery "X" i długie czarne włosy. Nosi czarną bluzę z szarymi symbolami na rękach, ciemne spodnie i czarne, wysokie buty. Wyposażony jest też w pas z odznaką Hydraulików oraz ciemnobrązową kamizelkę. Czasami zakłada również czerwoną czapkę.

Osobowość

Kevin jest pewnym siebie, impulsywnym mężczyzną, który w przeszłości miał skłonności do kradzieży i wyrządzania krzywdy innym. Z biegiem czasu Levin zmienił swoją osobowość diametralnie, stał się godnym zaufania przyjacielem, na którym można polegać. Podczas walki zachowuje spokój, ale jest skłonny do agresywności i brutalności jeśli ktoś zagraża jego bliskim. Określa siebie jako "łajdaka" i "niegrzecznego chłopca", który nadal posiada nawyki do kieszonkostwa.

Jest specem od mechaniki i obcej technologii. Zna też kilka obcych języków, które przydają mu się podczas podróży w różne zakątki galaktyki. Posiada poczucie humoru i stale operuje ciętą ripostą oraz żartami, choć w rzeczywistości próbuje ukryć swoją kryminalną przeszłość, przez którą liczni cierpieli. Za wszelką cenę próbuje odkupić swoje winy poprzez pomaganie innym jako Hydraulik.

Umiejętności

Umiejętności Kevina pochodzą od unikalnego elementu genetycznego w jego DNA, co czyni go Osmozjaninem. Levin ma zdolność do absorbowania energii i materii, przez co jego ciało może być transformowane do woli i wykorzystywane na różne sposoby.

Do nadludzkich umiejętności i mocy Kevina należą:

Absorpcja energii: Po pochłonięciu energii, Kevin może przekierować ją przez swoje ręce, aby manipulować technologią, rozładowywać ją w postaci wybuchów energii lub wykorzystać ją, by przyspieszyć proces odnowy komórkowej i szybciej odzyskać siłę po obrażeniach i uszkodzeniach, czy wzmocnić swoją siłę. Jednak absorbowana energia rozprasza się po pewnym okresie czasu, albo zanika po nadmiernym wykorzystywaniu jej, więc mężczyzna musi ją stale uzupełniać.
Jednakże, jeśli Kevin pochłania energię, może spowodować ona, że Levin stanie się mentalnie niestabilny i niezrównoważony psychicznie. Akumulowanie energii na długi okres czasu, zacznie pogarszać jest niestabilność. Dzieje się tak, zazwyczaj Osmozjanom, którzy często pochłaniają energię, ale nie potrafią jej kontrolować ze względu na brak doświadczenia i brak umiejętności. Absorpcja energii może łatwo przerodzić się w uzależnienie.
Kiedy Levin niedawno wchłaniał energię, wokół jego oczu pojawiają się czarne obwódki, jako efekt uboczny.
Absorpcja mocy: Podobnie do zdolności pochłaniania energii, Kevin potrafi absorbować DNA, metabolizm i siły życiowe innych istot żywych, by później wykorzystać je jako pokarm, który wzmacnia jego siłę i zdrowie. Wchłonięcie całej energii życiowej osoby może ją uśmiercić, więc Kevin musi ostrożnie operować swoją zdolnością. Aby pomieścić wchłonięte moce i umiejętności, Kevin może użyć energii do nabycia niezwykłych mocy i ulegnięciu mutacji składającej się z fragmentów DNA istot, których energię pobrał.
Pomimo pełnego dostępu do każdej wchłoniętej kompetencji w każdej chwili, są one zaledwie 1/10 pełnej mocy. Wykorzystując zdolność wchłaniania mocy, Kevin może stworzyć kombinację DNA dwóch istot tworząc hybrydę dwóch gatunków.
Absorpcja materii: Kevin jest w stanie pochłaniać materię stałą, co skutkuje pokryciem całego ciała substancją, którą absorbował. Mężczyzna zyskuje wtedy wszystkie właściwości materii stałej, którą jest pokryty. Kiedy wchłonie substancję, automatycznie zwiększa swoją siłę fizyczną i wytrzymałość.
Levin może absorbować wiele materiałów na raz. Potrafi też pokryć wchłoniętą substancją inną osobę, by przykładowo ochronić ją przed zagrożeniem. W zależności od ilości pobranego materiału, Kevin może rozprowadzić go po całym ciele, lub okryć jedynie część swojego ciała tworząc "drugą skórę" w formie zbroi. Ilość substancji, której potrzebuje Osmozjanin zależy od gęstości materiału.
Manipulacja materią: Kevin może wykorzystać wchłoniętą substancję stałą na wiele sposobów. Zyskuje moc do zmiany kształtu swoich kończyn w młoty, miecze, kule, potrafi również odtworzyć odciętą dłoń. Jego palce mogą zamienić się w narzędzia, klucze i wytrychy. Potrafi też naprawić obiekty złożone z tej samej materii, którą pobrał i tworzyć stałe konstrukcje takie jak kaski, czy kajdany.

Nawet bez swoich zdolności Osmozjanina, Kevin posiada siłę i wytrzymałość wyższą niż przeciętny człowiek. Jest wyszkolonym wojownikiem, który polega na swojej sile, ale czasami jest w stanie użyć mózgu, by zaplanować atak.

Kevin jest też ekspertem w dziedzinie mechaniki i inżynierii oraz posiada rozległą wiedzę na temat obcych technologii. Mężczyzna dysponuje też wysokimi umiejętnościami analitycznymi i dedukcyjnymi, a także zdolnościami motorycznymi.

Historia

Ben 10: Nowa Generacja

Kevin debiutuje w odcinku "Koniec", gdzie po usłyszeniu komunikatu o ataku na siedzibę razem z Gwen i Julią pojawili się głównym pokoju, gdzie znajdował się Ben. Razem ruszyli odeprzeć atak przeciwników.

Ben 10.000: Nowa Generacja

Niebezpieczna rasa obcych nielegalnie pojawiła się na Ziemi i zapewniła ludzi, że przybyła w pokoju i w odpowiedzi na zaproszenie sekretarza generalnego ONZ-u oraz rady bezpieczeństwa. Wkrótce Kevin razem ze swoim przyjacielem odkrywa tajemnicze fakty o prawdziwym powodzie wizyty na błękitną planetę. Drużyna bohaterów musi powstrzymać Krenthów przed podbojem całego wszechświata. Razem zostaną zmuszeni do stoczenia walki nie tylko na swojej ojczystej planecie, ale również w najdalszych zakątkach galaktyki.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10.000: Nowa Generacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki