FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu OldSkull04.
Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!
W tym stanie, edytować go może jedynie jego autor. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu OldSkull04.

Kevin Beris, jeden z 3 głównych bohaterów serii Fenix.

Wygląd

Kevin ma ciemne, średniej długości włosy. Nosi on błękitną koszulkę i ciemne spodnie.

Osobowość

Kevin szybko się denerwuje.

Umiejętności

Kevin potrafi naprawiać maszyny.

Historia

Wczesne życie

W wieku 4 lat, urodziła mu się siostra. Gdy miał 3 lata zmarli mu rodzice, przez co wychowywała go babcia. W wieku 8 lat zmarła mu babcia . Po tym wydarzeniu musiał zajmować się swoją 4 letnią siostrą . Aby zdobywać jedzenie musiał kraść. Kiedy miał 11 lat został przyłapany na kradzieży. Na szczęście nic poważnego się nie stało. Kiedy miał 18 lat, poznał Jacob'a Nixon'a . Po kilku latach znajomości zapoznał go z jego siostrą.

Fenix

Fenix odcinek 1

Kevin wraz ze swoją siostrą i ze swoim przyjacielem udaje się na kemping. Po przyjeździe do lasu, Kevin zaczyna opowiadać historię o kanibalach. Po tej historyjce, wraz ze swoją siostrą zaczyna rozkładać namioty. Po kilku minutach, od rozłożenia namiotów Jacob Nixon oddala się od grupy. Kevin wtedy idzie za nim. Gdy dochodzi do miejsca, gdzie Jacob się zatrzymał , ten zamiast Jacoba zobaczył Fenixa. Nie wiedział wtedy, że Fenixem jest Jacob. Fenix użył Pirokinezy, a Kevin dostał silnego poparzenia ręki. Jacob później zaprowadził Kevina do bazy, gdzie opatrzono mu rany.

Występy

Fenix

Ciekawostki

(brak)

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki