FANDOM

Linki pokrewne:
Listy odcinkówListy kosmitówGalerieLista wymiarów
Spoiler alert Ten artykuł zawiera spoilery!
Poprzedni odcinek:
Początek gry
Ken i jego nowa ekipa
Ken and his New Crew
Następny odcinek:
Tiffinowy raj
TitleCard OVC S01E09
Numer odcinka w sezonie: 9
Numer odcinka w serii: 9
Numer sezonu: 1
Kod produkcyjny: OVCS01E09
Seria: Ben 10: Omniverse Continuation
Twórca: Lukisiak

Ken i jego nowa ekipa (ang. Ken and his New Crew) to dziewiąty odcinek serii "Ben 10: Omniverse Continuation".

Streszczenie

Kenny wraz z Gwendoline, Devlinem i Rook Mattem tworzą ekipę, by walczyć ze złem tak jak ich rodzice.

Fabuła

Ben, Kai, Rook, Gwen i Rook jadą na wakacje na Anodynę, a swoje dzieci zostawiają pod opieką dziadka Maxa. Gdy rodzice już wyjeżdżają, Kenny wpada na pomysł stworzenia drużyny super bohaterów i zabiera Gwenie, Devlina i Rook Jr. do pokoju. Dziadek prosi by nie robili nic głupiego i zasiada przed telewizorem. W pokoju Kenny mówi o swoich planach, jednak Gwennie nie jest do końca za tą zabawą. Chwilę później dzieci dowiadują się z telewizji, że po mieście grasuje Malware 2.0. Dzieci postanawiają z nim walczyć. Kenny z Devlinem włamują się do skarbca Tennysonów, i Ken wykrada swój Omnitrix, a Devlin przy jego użyciu zmienia formę, jednak kontrolowanie. Gdy cała czwórka jest gotowa rusza do walki. Dziadek Max widząc w telewizji wiadomości o Malwarze, przeczuwa, że dzieci musiały zareagować i sprawdza czy są w pokoju. Ku zdziwieniu widzi całą czwórkę grającą w planszówkę, jednak gdy zatrzaskuje drzwi, okazuje się, że to tylko projekcja.

Kenny aktywuje swój Omnitrix. Dostaje informację od Bena, który spodziewał się, że chłopak prędzej czy później ukradnie zegarek, że dla bezpieczeństwa Kenny ma tylko 22 obcych, oraz słyszy, że Ben jest dumny z jego heroicznych wyczynów jako Wkrętak i prosi by był ostrożny gdy zacznie walczyć jako kosmiczny bohater.

Reszta wkrótce..

Najważniejsze wydarzenia

  • Kenny tworzy własną drużynę bohaterów.
  • Kenny wykrada Prortyp Omnitrixa, który uprzednio zabrali mu rodzice.

Postacie

Wrogowie

  • Malware (debiut przyszłej wersji)
    • Ostateczny Malware
    • Symbiont

Kosmici Kena

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki