FANDOM

Uwaga Ten artykuł nie został stworzony według ogólnego wzoru!
Administracja prosi autora strony (Ambush2015) o jak najszybsze poprawienie go! W przeciwnym razie, strona zostanie usunięta!

Karmazynowy Mściciel to trzeci odcinek serii Johny 10 - Twórca podróbki Omnitrixa. Został napisany przez użytkownika Ambush2015.

Streszczenie

Johny i Harry spotykają Karmazynowego Mściciela,który chce schwytać Aggregora, gdyż jest poszukiwany w całym układzie słonecznym

Fabuła

Harry razem Johnym poszukiwali Aggregora i po drodze rozmawiali o ostatnim ataku P'andora na miasto. W tym samym momencie spotkali wysokiego gościa w karmazynowej masce walczącego z Aggregorem. Jednak Karmazynowy nie mógł pokonać przeciwnika. Harry odebrał telefon od mamy, żeby wrócił do domu. Johny pozostał sam walcząc z Aggregorem. Chłopak zmienił się w Gniewa i powiedział:Chciałem się zmienić w tego zamrażającego, ale ten też może być. I rozpoczęła się bitwa. Aggregor za pomocą laski zamroził Karmazynowego. Johny był zdziwiony, gdyż wcześniej nie miał takiej mocy. Gniew rzucił się na Aggregora i wytrącił mu z rąk laskę. Okazało się, że w ciele Aggregora pozostały moce porwanych przez niego kosmitów. Wtedy strzelił z rąk wodą w chłopaka, a ten uciekł za budynek, gdyż Omnitrix się rozładował. Johny był przerażony, gdyż Aggregor zmierzał w jego kierunku. W tym samym momencie Karmazynowy Mściciel wydostał się z lodu i zaatakował przeciwnika. Wróg jednak zdążył uskoczyć i kopać pod ziemią tunel do ucieczki. Wtedy karmazynowy powiedział:Dopóki Aggregor jest na Ziemi jesteś w niebezpieczeństwie, więc muszę cię przed nim chronić.

Postacie

  • Johny
  • Mr X
  • Karmazynowy Mściciel (debiut)

Wrogowie

Kosmici

  • Gniew (przypadkowa transformacja; wybrany Ziąb)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki