FANDOM

Karl Tennyson to syn Bena Tennysona i główny bohater serii "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa". Po porwaniu ojca musiał przejąć jego obowiązki ratowania świata i musiał również pokonać Technorgów. Przy tym musi się stać bardziej dojrzalszy. Jest również założycielem grupy Strażników wszechświata.

Wygląd

1 sezon

Karl Tennyson ma podobną twarz do swojego ojca, ma rozczochrane włosy i zielone oczy. Nosi czarną koszulę z pionowym białym paskiem i niebieskie dżinsy. Buty ma zielone z białymi paskami.

2 i 3 sezon

Wygląd Karla od 1 sezonu nie uległ większej zmianie. Karl ma czarną koszulę z wielkim, szarym pionowym paskiem oraz z szarymi rękawami. Na koszulce z przodu znajdują się szare naszywki. Chłopak posiada zielonkawe jeansowe spodnie i czarne buty. Tennyson również ma czarne rękawiczki.

Osobowość

Karl jest odważny, nie boi się podejmować ryzyka, lubi się popisywać. Chłopak również jest heroiczny, skory do pomocy. W trudnych sytuacjach umie wybrać najlepszą opcje.

Umiejętności

Karl umie dobrze obsługiwać Ultimatrixem, również bardzo dobrze umie jeździć na deskorolce i rowerze. Chłopak jest bardzo inteligenty.

Wady

Karla największą słabością jest Ultimatrix - gdy się zepsuje lub rozładuje, wtedy jest bezsilny. Jego największym lękiem są owady i pajęczaki, brzydzi się ich.

Historia

Karl urodził się rok później po rozpoczęciu wojny z Technorgami. Przez wojnę rzadko spotykał się ze swoim ojcem, Benem Tennysonem.

Ogólne

Po "śmierci" ojca, Karl "odziedziczył" po nim Omnitrix i musiał przejąć jego obowiązki oraz stanąć do walki z Technorgami.

Najważniejsze odcinki

Galeria

Karl jako starzy kosmici Bena

Więcej z Fandomu

Losowa wiki