FANDOM

   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
Pierwsze wyzwanie
   Następny odcinek

Karl: Początek to pierwszy odcinek z serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. Został napisany przez użytkownika Benios912.

Streszczenie

Ben Tennyson postanawia wyruszyć na misję, polegającą na włamaniu się na statek Technorgów i zabiciu ich Wodza.

Fabuła

Ziemia. Wojna z Technorgami trwa już około piętnaście lat. Ben Tennyson rozmawia ze swoim synem Karlem Tennysonem o tym, że za niedługo będzie musiał wyruszyć na ważną misję. Również uświadomił chłopca, że może nie wrócić. Kiedy ojciec chciał wyruszyć zatrzymała go jego żona Julia Yamamoto, która złapała go za ręce, pocałowała i pożegnała się z mężem. Zbliża się noc. Ben wyruszył na swoją misję, której celem było włamanie się na statek matkę wroga i pokonanie ich Wodza. Tennyson zmienił się, więc w CrashBata i zaczął lecieć w stronę statku. Wkrótce jacyś Technordzy go zobaczyli i zaczęli w niego strzelać promieniami laserowymi. CrashBat zaczął lecieć w stronę wrogich obcych, obracając się. Ben wykonując tą czynność uderzył w nich z potężną siłą. Tennyson wstał i kontynuował misję. W tym czasie jego syn patrzy przez okno w niebo pełne gwiazd.

Po krótkim czasie Ben zaczyna dolatywać do statku matki Technorgów. Niestety, napotyka zewnętrzny system obronny tego pojazdu w postaci dział laserowych. CrashBat zwinnie unika strzałów i szybko rozwala działa. Następnie kosmita ląduje na dachu statku i dzięki swoim bardzo ostrym zębom przegryza dach zrobiony z czegoś podobnego do stali. Przez tą dziurę z dachu którą zrobił wskoczył do środka. Napotkał tam Technorgów o randze wojownika, którzy pilnowali statku przed nieproszonymi gośćmi. Ben z formy CrashBata przemienił się w Pajęczarza. Wrodzy kosmici zaczęli atakować. Pajęczarz skakał z ściany na ścianę unikając ciosów nieprzyjaciół, oraz uderzając ich strzelał w nich pajęczyną, w ten sposób ich unieruchamiając. Szybko pokonał strażników i zaczął próbować rozwalić drzwi prowadzące dalej. Pajęczarz nie był wystarczająco silny aby staranować te metalowe drzwi. Zmienił się więc w Czterorękiego i łatwo poradził sobie z tą przeszkodą. Drzwi te prowadziły do pomieszczenia w którym znajdowało się ich o wiele więcej. Postanowił sprawdzić wszystkie po kolei. Kiedy wszedł do pierwszych nic nie było, lecz chwilę później podłoga "schowała" się, a pod nią znajdywała się wrząca magma. Czteroręki zaczął spadać, lecz szybko zmienił się ponownie w CrashBata i przy ostatniej sekundzie uratował się. Szedł w drogę następnych drzwi. W następnym pomieszczeniu było mnóstwo działek laserowych, które szybko się uaktywniły i zaczęły strzelać w Bena. Ten zdążył się zmienić w Chromatona i zabsorbował energię z pocisków wystrzeliwanych z broni. Skierował ją ponownie w stronę dział powodując ich zniszczenie. W trzecim pomieszczeniu było stado wytresowanych Vulpimancerów, które agresywnie ruszyły od ataku. Mężczyzna zmienił się w Arktiguanę i zamroził wrogo nastawione bestie. Resztę pokoi sprawdzał ostrożnie, nie wchodząc do nich.

W żadnym z tych pomieszczeń nic nie było. Tennyson postanowił przemyśleć gdzie może znajdować się władca Technorgów. Chwilę później jeden z pokonanych wcześniej strażników ocknął się. Tennyson był odwrócony do niego tyłem i go nie widział. Obcy postanowił wykorzystać nieuwagę bohatera i po cichu zakradł się do niego, po czym wystrzelił z dłoni potężną wiązkę lasera, która powaliła herosa na ziemię. Heros był w postaci ludzkiej, która nie była wystarczająco wytrzymała aby przeżyć taki atak. Wróg stojąc nad nim wypowiedział słowa: "To już koniec wielkiego herosa...". Kiedy spróbował zdjąć Omnitrix z jego ręki to urządzenie w tajemniczych okolicznościach zniknęło.

Śmierć wielkiego bohatera rozniosła się szybko po całej planecie, a wkrótce po galaktyce. Kiedy o tym dowiedział się jego syn Karl to pobiegł do Julii, objął ją, a po chwili łzy zaczęły cieknąć z jego oczu. Po jakimś krótkim czasie na nadgarstku chłopca pojawił się Omnitrix. Młody Tennyson zdziwiony spojrzał na to urządzenie i spojrzał się na swoją równie zdziwioną matkę. Właśnie tak zaczęła się historia Karla 10.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy napisany od nowa odcinek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki