FANDOM

Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!
Kamień Kontelijczyków to mityczny kamień należący do potężnej, wymarłej rasy Kontelijczyków. Ma moc zmiany rzeczywistości, a gdy zostanie umieszczony w Grobie Króla Kontelijczyków, zyska większą potęgę, zdolną do zniszczenia całej planety.

Wygląd

Wkrótce.

Możliwości

Wkrótce.

Historia

Ben 10: Nowa Generacja

Kamień został stworzony przez Króla Gaazona, który chciał nim podporządkować swój lud. Mieszkańcy Konteneli żyli ponad 300 lat pod żądaniami króla. Gdy, zebrała się grupa osobników których umysłów nie kontrolował Gazzon, zaatakowali go w jego pałacu. Gdy się bronił zniszczył planetę i wszystkich mieszkańców włącznie z nim. Kamień dryfował po kosmosie aż trafił na Galwana Prime. Starożytni Galwani rozpoznali artefakt i umieścili go w specjalnym pokoju, który był pilnie strzeżony. Tam spędził kolejne 300 lat.

Z Galwana wysłano go na Ziemię z garstką Galwanów którzy mieli zakopać artefakt na pustej planecie. Zbudowali podziemną kryptę z Grobem Króla Gazzona. Stworzyli specjalna mapę prowadzącą do Grobu mapy. Wyryli ją w ziemi którą okrył ocean. Kamień zakopano głęboko pod ziemią. Od tamtej chwili nikt już nie wspominał o Kamieniu i o Kontelijczykach. Do dnia, w którym Ben Tennyson znalazł artefakt. Gdy chłopak wyjmuje go ze skały, pojawił się Krylstar, który znokautował Bena i ukradł artefakt.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

  • Wkrótce

Zobacz też