FANDOM

Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!
K-Ree to urządzenie posiadające wysoko zaawansowaną sztuczną inteligencję stworzone przez rasę Krenthów. Urządzenie zapewnia nosicielowi rozwiniętą technicznie i technologicznie zbroję oraz znacznie zwiększa siłę i wytrzymałość.

Wygląd

Wkrótce.

Użycie

K-Ree to małe urządzenie posiadające wysoko zaawansowaną sztuczną inteligencję. Przed podbojem świata, delegacja Krenthów wysyła swoich transporterów, by przenieśli K-Ree na planetę i znaleźli potencjalne ofiary, którym wszczepiają urządzenia, tworząc z nich zwiadowców, którzy pracują na planecie jako tajni agenci.

K-Ree zaszczepiane jest zazwyczaj w okolicy karku, kręgosłupa, rzadziej wszczepiane jest prosto w kręgosłup. Urządzenie zapewnia nosicielowi rozwiniętą technicznie i technologicznie zbroję, broń, sensory, moc obliczeniową, przez co z prymitywnego kosmity zamienia go w potężnego wojownika. Sztuczna inteligencja K-Ree jest jak zaawansowana, że niektóre urządzenia potrafią rozwinąć własną świadomość i wyraźną osobowość oraz potrafią komunikować się z ich nosicielem.

Zwiadowcy z wszczepionym K-Ree są pod pełną kontrolą Krenthów. Agenci delegacji są w stanie widzieć i słyszeć z perspektywy nosiciela urządzenia. Gospodarz nie może kontrolować swojego ciała, a jedyne do czego są zdolni pod kontrolą to komunikowanie się ze swoim K-Ree i agentami, którzy go obserwują. Krenth, któremu wszczepiono K-Ree posiada pełną swobodę i nie może być kontrolowany.

W odcinku "Demaskator", Rod wyjawił, że K-Ree może zostać zmodyfikowane, tak, by nosiciel mógł przyjąć postać dowolnej istoty, co wykorzystał na przykład Daichi Isobe.

K-Ree może zostać zniszczone lub usunięte z ciała gospodarza, ale w przypadku większości nosicieli skutkuje to śmiercią, choć zdarzają się wyjątki.

Historia

Ben 10.000: Nowa Generacja

Wkrótce.

Występy

Ben 10.000: Nowa Generacja

Ciekawostki

  • Monkaru jest pierwszym Krenthem, który zginął, gdy jego K-Ree zostało usunięte. Zwykle Krenthowie przeżywają wyciągnięcie zaszczepionego urządzenia, ale K-Ree Monkaru zostało brutalnie wyrwane z jego ciała przez Deau, zamiast wyciągnięte powoli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki