FANDOM

Jetray to kosmita pochodzący z próbki DNA Areofibiana z planety Areoplea.

Wygląd

Jetray jest czerwonym obcym przypominającym ziemską mantę o ludzkiej posturze. Posiada dwa czarne pasy w kształcie piorunów, które biegną od ramion do symbolu Omnitrixa na piersi. Na twarzy posiada dwa żółte rogi wystające znad nosa, zielone oczy i duże usta. Pod ramionami posiada skrzela, a między nadgarstkami, a ogonem rozpięta jest żółta błona, której używa do lotu.

W serii "Ben 10: Nowa Generacja", Jetray posiada nieco dłuższe rogi i jest wyższy.

W serii "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa", Jetray praktycznie w ogóle się nie zmienił. Główną zmianą są czarne spodnie z dwoma białymi paskami, które teraz nosi oraz bransolety w takim samym kolorze.

W serii "Ben 10: Mistyczne Universum" wygląda identycznie, różnicą jest pojawienie się dwóch, czarnych pasków na ogonie.

W serii "Ben 10: The Power", Jetray wygląda identycznie jak w Ultimate Alien.

Umiejętności

Jetray potrafi latać z prędkością naddźwiękową. Z łatwością potrafi rozpędzić się do prędkości większej niż światło, poprzez manewry wykonywane w powietrzu. Prędkość jego lotu pozwala mu na wchodzenie w nadprzestrzeń, co oznacza, że może podróżować między odległymi, międzygwiezdnymi miejscami dosłownie w chwilę.

Jetray potrafi strzelać z jego oczu i ogona promieniem neuroszokowymi, które mogą poważnie zranić przeciwnika. Jego ciało jest na tyle wytrzymałe, by wytrzymać ostrzał z myśliwca, choć sprawia mu to pewien dyskomfort.

Jako obcy przystosowany do życia zarówno w powietrzu jak i wodzie, potrafi niezwykle szybko poruszać się w głębinach, a skrzela pod ramionami pozwalają mu na oddychanie pod wodą.

Wady

Jetray jest podatny na jego własne promienie neuroszokowe.

Mimo, że w locie jest bardzo szybki, na lądzie jest powolny ze względu na jego krótkie kończyny. Jego przeciętny poziom siły, wyklucza go w walce wręcz.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10.000: Nowa Generacja

Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa

Komiksy

Ben 10: Mistyczne Universum

Ben 10: Kosmiczne Uniwersum

Ben 10: The Power

Ciekawostki

Galeria

Zobacz też

  • Jetray (artykuł na Ben 10 Wiki)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki