FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
[[Rozpoczęcie]]
[[Albedo w krainie Ooo cz.1]]
   Next

Jedi, Incursianie - wielka rozróba to drugi odcinek Ben 10: Wielkie Starcie.

Streszczenie

Liga zegarków widzi, że Incursianie wlecieli do jakiegoś portalu. Udali się za nimi.

Fabuła

Widać jak Incursianie, a po nich liga zegarków wlecieli do portalu. Nagle Incursianie zaczynają strzelać na Tatooine. Ben szybko dał stery Maxowi i zamienił się w Szarą Materie, Dave od razu zamienił się w Jetraya i zaczął atakować Incursianów, nagle podlatują Han Solo, Luke Skywalker i Leila Skywalker i zaatakowali YYEY (królewskie statki Incursianów). Ben znów stał się człowiekiem i przejął stery Pilseya, a Daryl, który zamienił się w Śmieciaka zaczął pomagać Hanowi,Lukowi i Leili. Max zamieniająć się w Krokila pomagał Tatooinczykom pokonać Incursianów. W końcu został tylko do pokonania YYEY. Widać jak Attea walczy z Lukiem i Leilą, a ich podwładni z Hanem i Darylem, który zamienił się w Ostogiana. Nagle Vulmitrix Bena zaczął skanować DNA Tatoińczyka i po chwili Ben na YYEY pojawił się jako Tatooinczyk, którego nazwał Tikisak. Tikisak pokonał wraz z Hanem, Darylem, Lukiem i Leilą YYEY i wszystkich Incursianów na misji zabrano do wielkiej nicości wszystkich oprócz Attey. Na końcu Luk, Leila i Han podarowali lidze zegarków 5 mieczy świetlnych, a sam Yoda podarował im wszystkich wraz z Hanem, Lukiem i Leilą odznaki. Nagle słychać głos Pilsey który brzmiał tak Uwaga na O zaatakował Albedo. I liga zegarków poleciała do O.

Najważniejsze wydarzenie

  • Pokonanie Incursianów i posłanie ich do nicości

Bohaterowie

Wrogowie

  • Attea (pierwsze ponowne pojawienie)
  • Incursianie (pierwsze ponowne pojawienie)
  • Albedo (wspominany)

Kosmici

Używani przez Bena

Używani przez Daryla

Używani przez Maxa

Używani przez Dave

  • Jetray (pierwsze ponowne pojawienie)

Ciekawostki

  • Nawet nie 1/100 Incursianów nie pojechała na misje, więc Attea ma do armii dużo.