FANDOM

Hydraulicy to międzygalaktyczna organizacja egzekwowania prawa, która używa wielu zaawansowanych urządzeń i technologii do ochrony planet i obcych przed zagrożeniami ze strony innych kosmitów.

Opis

Głównym celem organizacji jest propagowanie i pilnowanie bezpieczeństwa w całej galaktyce. Hydraulicy posiadają wiele stacji i siedzib, które dysponują niezwykle zaawansowaną technologią. Najwyższa ranga agenta to Specjalista, a całą organizacją dowodzi Nadszefowa. Istnieje również kilka oddziałów i rozłamów grupy, między innymi Szwadron Alfa, czy czarne skrzydła Hydraulików Rootersi.

Początkujący kadeci szkoleni są w Akademiach Hydraulików, gdzie przechodzą test sprawnościowe, wpajane im są zasady i postawy moralne i uczą się posługiwać bronią oraz gadżetami obcego pochodzenia. Po zakończeniu szkolenia, kadeci zostają pełnoprawnymi Hydraulikami. Aby rozpoznać agenta, nowy członek otrzymuje specjalną odznakę, która posiada wiele przydatnych funkcji, w tym holograficzną mapę, GPS, uniwersalny tłumacz, czy komunikator.

Organizacja posiada wielu sprzymierzeńców, takich jak pierwszego myśliciela Azmutha oraz podróżnika w czasie profesora Paradoxa. Jednak nie każdy układ gwiezdny uznaje autorytet Hydraulików, a niektórzy kosmici nie popierają reguł i czynów organizacji, dlatego próbują ją zniszczyć. Największym zagrożeniem, z którym Hydraulicy mieli dotychczas kłopoty był Vilgax oraz wielowymiarowy demon Dagon.

Znani Hydraulicy

Kanon
 
Zobacz więcej...
Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10.000: Nowa Generacja
Blaze (spin-off)
Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa
Mikut 10: Kosmiczny Chaos
Ben 10: Mistyczne Universum

Odziały Hydraulików

Pomocnicy Hydraulików

Pomocnicy Hydraulików to grupa składająca się z dzieci hydraulików. Szkoleni byli przez Maxa Tennysona i zostali oficjalnymi Hydraulikami po ukończeniu Akademii Hydraulików.

Szwadron Alfa

Szwadron Alfa to zespół Hydraulików, znany z braku porażek. W przeciwieństwie do innych agentów, ich stroje są czerwone, a nie białe.

Rootersi

Rootersi to tajny odłam Hydraulików z Nicości, mający bardzo wysoką pozycję wśród służb kosmicznych.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki