FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Rozpacz, walka, pieniądze i zemsta
Ponownie klęska...
   Next

Handlarz kryształów to dwudziesty piąty odcinek z serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. Został napisany przez użytkownika Benios912.

Streszczenie

Vulturio twierdzi, że ma Kryształ nieskończoności, co zwabia do niego potencjalnych klientów.

Fabuła

Podniebne miasto, noc. Vulturio ogłosił, że on posiada Kryształ nieskończoności wraz z innymi broniami. Następnego dnia zgłosiło się do niego dużo ochotników. Każdy przyszedł tylko po owy kryształ, lecz Sęp żądał tak dużej ceny, że nikogo nie było na niego stać. Wkrótce władze tego miasta wysłali strażników aby aresztowali dilera. Vulturio dowiedziawszy się o tym szybko zebrał wszystkie swoje bronie i odleciał. Strażnicy nie tak łatwo się poddali. Rozdzielili się aby szukać oponenta. Wkrótce zobaczyli dilera i włączywszy swoje "dopalacze", które mieli przymocowane do skrzydeł i zbroi zaczęli go gonić. Doganiali Vulturia, lecz ten wyjął swoje sztylety i pokonał dwóch strażników a następnie odleciał. Doleciał do swojej bazy gdzie czekało na niego dużo osób, oczekujących Kryształu Nieskończoności. Tak samo jak w Podniebnym mieście nikogo nie było stać. Jeden z kupców zaatakował Vulturia, lecz ten dzięki swojej bardzo wytrzymałej zbroi przeżył atak i kontratakował. Przeciwnik padł na ziemię. Wkrótce wszedł do niego pewien muskularny kosmita i o dziwo miał tyle Tajdenitu ile żądał handlarz...

Dom Karla. Chłopak dał propozycję Hydraulikom, aby wybudowali Bazę Strażników w której znajdowaliby się sami Strażnicy wszechświata oraz Hydraulicy. Ci zgodzili się i rozpoczęła się budowa. Chwilę później do Karla zadzwonił Azmuth, który poinformował go o tym, że Vulturio ma Kryształ. Nastolatek zdenerwował się tym, że ciągle dostaje wiadomości o owym minerale i okazuje się, że zazwyczaj kryształ jest kłamstwem. Mimo to Galwan kazał mu zbadać tą sprawę. Chłopak zgodził się, lecz nie był z tego zadowolony. Kiedy już doleciał swoim wielofunkcyjnym Samochodem na miejsce, postanowił nie owijać w bawełnę i zmienił się w Plenta. Dzięki swoim rozmiarom szybko zniszczył bazę Vulturia. Volucrumsapien leżał pod szczątkami jego zniszczonej bazy. Chłopak zmienił się w Psycho i zaczął czytać w myślach sępa, aby dowiedzieć się czy Kryształ o którym mówi, że go posiada na pewno ma. Psycho zdenerwował się kiedy dowiedział się, że to zwykłe kłamstwo aby zwabić klientów. Również dowiedział się, że Krax u niego zakupił podróbkę minerału. Tennyson aresztował ptaka.

Tajna kryjówka Kraxa. Krax przykłada minerał do klatki piersiowej aby ten go objął. Po dziesięciu minutach nic się nie stało (powinno zadziałać po pięciu). Mężczyzna zezłościł się i jeszcze raz przyłożył kryształ. Również brak działania. Zdenerwowany kosmita z wielką siłą uderzył Kryształem o ziemie. Ten się rozpadł (a nie powinien bo jest niezniszczalny). Taog wsiadł w swój statek i poleciał do bazy Vulturia, lecz ta była w ruinach. Pomyślał więc, że był tu młody Tennyson który aresztował go. Postanowił polecieć do więzienia. Wleciał do niego z wielkim hukiem rozwalając wszystko co mu stanęło na drodze. Uruchomił się alarm. Karl Tennyson od razu zareagował. Ponieważ akurat był chłopak w więzieniu zmienił się w BluePuncha i pobiegł w stronę Kraxa. Zobaczył go koło celi sępa. Kiedy BluePunch chciał uderzyć wróg kontratakował. Tennyson zobaczył nieprzytomnego Vulturia w rękach Kraxa. Chłopak przemienił się w Ostateczną formę BluePuncha i szybko powalił oponenta. Szybko przemienił się w AddHealtha, lecz było za późno, Vulturio zmarł. W tym czasie Krax uciekł do statku i szybko odleciał...

Karl postanowił powiadomić o tym Wolfganga, mimo tego, że sęp okazał się dawno fałszywym bratem. Kiedy król się o tym dowiedział o tym, wpadł w żałobę, ponieważ kiedy Vulturio jeszcze był jego bratem czuł do niego przyjaźń. Chłopak więc zorganizował pogrzeb. W tym czasie Krax realizował swój nowy plan...

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Ostateczne formy

Ciekawostki

  • Vulturio skłamał, że ma Kryształ, aby jedynie zwabić klientów i sprzedać podróbkę minerału za wysoką cenę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki