FANDOM

Info.png Ten artykuł jest w całości albo częściowo skopiowany z Ben 10 Wiki!
Został tu umieszczony na podstawie licencji Creative Commons.
Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem.
Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!
W tym stanie, edytować go może jedynie jego autor. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem.

Gwen Tennyson to pół człowiek, pół Anodytka. Jest kuzynką Bena oraz hydraulikiem. W wieku 16 lat dobrze opanowała magię.

Wygląd

Gwen ma krótko ostrzyżone włosy. Ubiera czerwony sweter, a pod nim białą koszulę z kołnierzykiem i mankietami. Posiada też krótką czarną spódniczkę. Na nogach ma czarne rajstopy i czarne buty na obcasie.

Forma Anodytki posiada szczupłą ciemnofioletową sylwetkę z jaśniejszymi konturami. Twarz ma jaśniejszy odcień niż reszta ciała. Włosy są białe z różowym konturem, natomiast oczy mają biały kolor.

Osobowość

...

Umiejętności

Gwen jest Anodytką i odziedziczyła swoje zdolności po babci Verdonie. Dzięki temu jest w stanie swobodnie manipulować i kontrolować manę, a także tworzyć wybuchy energii, tarcze i bariery. Jej moce są wykorzystywane głównie jak konstrukcje energetyczne, pozwalając jej na użycie różnych rodzajów struktur takich jak: młotki, kaski, tarany i belki, lecz służą też do przemieszczania się. Okazuje się, że Gwen może synchronizować swoje style sztuk walki z jej umiejętnościami manipulacji energii. Za pomocą pozostawionej many, jest w stanie odnaleźć każdą istotę, idąc tym tropem. Potrafi też teleportować się, używać telekinezy i telepatii, a także pochłaniać manę. Gwen może zrzucić ludzką powłokę i pokazać prawdziwą - Anodycką, w której ma możliwość lotu i zmiany rozmiaru.

Gwen od oryginalnej serii jest postrzegana używając magii, poprzez rzucanie magicznych, mistycznych zaklęć z księgi zaklęć i Archamady. Odmawianie ich umożliwia jej wykorzystanie różnych magicznych mocy i umiejętności. Początkowo Gwen wszystkie zaklęcia mówiła głośni, aby aktywować swoje magiczne moce i zdolności, lecz wraz z wiekiem większość jej czarów jest stosowana niewerbalnie. Według niej, ich nauka nie jest prosta, jednak uczy się ich sama. Poprzez magię nauczyła się projekcji astralnych. Od początku bohaterstwa u boku Bena, Gwen poszukiwała mistycznych amuletów Bezelu. Podczas ich użytku przybierała postać tajnej superbohaterki - Szczęściary.

Gwen jest zdolną gimnastyczką specjalizującą się w sztukach walki. Nawet w oryginalnej serii niekiedy okazała się całkiem dobra w walce wręcz przeciwko wrogom, którzy mieli zwiększony poziom wytrzymałości. W wieku piętnastu lat okazuje się, że ma czarny pas w taekwondo. Kiedy woli używać lekkoatletyki podczas walk lub kiedy nie może polegać na mocach, wówczas bardzo umiejętnie walczy wręcz.

Gwen okazuje się być bardzo inteligentna i kompetentna. Przed odkryciem jej wrodzonych magicznych uprawnień, często używała mózgu, by pomóc Benowi. Okazała się również specem komputerowym.

Wady

...

Historia

Wczesne życie

Gwen jako 10-latka u boku kuzyna i dziadka staje się superbohaterką. Początkowo doradza im swoją inteligencją, spostrzegawczością i niezwykłą strategią. Po spotkaniu swojej nemezis, Czarodziejki, Gwen odbiera je księgę czarów, poprzez którą zaczyna umiejętnie walczyć zaklęciami.

Kwiaty zła

...

Występy

Wymiar 16

...

Ciekawostki

...

Galeria

Zobacz też

...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki