FANDOM

Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!

Gwendolyn Catherine "Gwen" Tennyson, znana również jako Ruda oraz Wiedźma, to Gwen z Odwrotnej strefy z serii "Ben 10: Nowa Generacja". Jest kuzynką Bena 10.000 i żoną Kevina Levina.

Wygląd

Gwen jest wysoką kobietą ze szczupłą sylwetką. Ma krótkie, rude włosy z różowym pasemkiem po prawej stronie. Nosi białą koszulkę, która ciemnieje u dołu, brązową kurtkę, krótkie bordowe spodenki, ciemne rajstopy i ciemne buty. Na lewej ręce nosi czarną opaskę. Ma ciemny makijaż, usta pokryte różową szminką i ciemnoróżowe kolczyki.

Jako Anodytka, Gwen posiada bordowe ciało otoczone jaśniejszymi konturami. Na twarzy widnieje para białych oczu, a z głowy spływa długa, jasnoczerwona smuga energii imitująca włosy.

Osobowość

Gwen z Odwrotnej strefy jest zupełnym przeciwieństwem oryginalnej Gwen. Jest wredna, bezwzględna, przebiegła i egoistyczna. Jest silna fizycznie i psychicznie. Często używa sarkazmu. Mimo wszystkich negatywnych cech, Gwen jest współczująca i opiekuńcza jedynie względem Kevina. Nie dba o bezpieczeństwo innych i zrobi wszystko, by osiągnąć swój cel.

Gwen jest oszukańczą, zmanipulowaną kobietą, która rzadko pokazywana jest z oznakami niepokoju. Posiada również wysokie pragnienie władzy, przez które gotowa jest do walki o władzę ze swoim kuzynem i jego armią żołnierzy.

Umiejętności

Gwen jest Anodytką, a zatem jest w stanie swobodnie manipulować i kontrolować manę. Potrafi tworzyć różnorodne energetyczne konstrukcje, takie jak wybuchy energii, tarcze, bariery i platformy. Kobieta potrafi zsynchronizować znane jej style sztuk walki z jej zdolnością manipulacji energii. Potrafi również teleportować się, posługiwać się telekinezą i telepatią, a także absorbować manę. Gwen jest w stanie zrzucić ludzką powłokę, ukazując prawdziwą formę Anodytki. W tej formie zyskuje możliwość lotu i zmiany rozmiaru, a jej kompetencje związane z maną zostają zwiększone.

Gwendolyn jest również biegła w używaniu magii. Często wykorzystuje magię do ataków, czy defensywnych manewrów. Większość czarów Gwen stosuje niewerbalnie oraz za pomocą gestykulacji. Poprzez magię nauczyła się projekcji astralnych.

Kobieta jest niezwykle wykwalifikowaną wojowniczką specjalizującą się w sztukach walki. Zwinność i szybkość, którymi dysponuje umożliwiają jej wykonywanie skomplikowanych akrobacji powietrznych, czy specjalnych ciosów i ataków. Potrafi z łatwością odeprzeć atak kosmicznych wcieleń jej kuzyna oraz grupy wyszkolonych wojowników.

Historia

Ben 10.000: Nowa Generacja

Wkrótce.

Występy

Ben 10.000: Nowa Generacja

Wkrótce.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki