FANDOM

Gorący problem to trzeci odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

W Undertown pojawia się nowy "gorący" złoczyńca.

Fabuła

Odcinek rozpoczyna się w Undertown gdzie Ben wychodzi z restauracji. Nagle słyszy huk. Parę kroków od restauracji obrabowano sklep. Z kłębów dymu wychodzi płonący obcy i biegnie w stronę Bena. Chłopak krzyczy żeby się zatrzymał. Kosmita ignoruje go i wskakuje na dach restauracji. Ben zmienia się w Szlamfajera i rusza w pościg. Obcy atakuje go ale Ben unika. Blaze strzela płomieniem pod siebie przez co wskakuje na wyższy poziom. W pewnym momencie zatrzymuje się, zgasza się i symuluję poddanie się. Gdy Ben odmienia się by go aresztować ten popycha go. Chłopak łapie się rękawa kosmity i odrywa kawałek. Ben spada a Blaze ucieka ze swoim łupem. W powietrzu łapie go kuzynka i odstawia na ziemię. Później w Siedzibie Hydraulików, Ben przeszukuje bazę danych przestępców. Znajduje obcego którego spotkał w Undertown. Okazuje się być drobnym przestępcą. Ben jednak chce go złapać za wszelka cenę. Dołączają do niego Gwen i Kevin. Ben daje Gwen kawałek bluzy Blaze'a by go namierzyła.

Blaze wchodzi do baru "Czarna Dziura". Siada na stołku, kładzie torbę z łupem n ziemi i zamawia drinka. Nagle do baru wchodzi Ben, Gwen i Kevin. Blaze szybko przygasa i zakłada kaptur tak by go nie rozpoznali. Usiedli obok niego i zamówili napoje. Po wypiciu napoju kosmita wstaje i odchodzi od lady. Nagle drzwi przed nim zatrzasnęła maną Gwen. Kevin pokazał barmanowi odznakę Hydraulików. Wszyscy zamarli w bezruchu. Blaze zaśmiał się szyderczo i puścił buziaka w stronę Gwen. Kevin absorbuje metal z lady i szarżuje na kosmitę. Ten unika ciosu przez co Kevin ląduje za drzwiami karczmy. Blaze próbuje uciec lecz Gwen oplata jego nogę maną. W obronie wypuszcza w jej stronę kulę ognia. Gwałtownym ruchem tworzy tarczę, ale uwalnia obcego. Blaze wybiega z baru. Ben rusza za nim. Wbiegają do ogromnej rury kanalizacyjnej. Ben zamienia się w Gigantozaura i rozpoczyna poszukiwania. Wchodzi do pomieszczenia z trzema tunelami. Idzie do środkowego. Za nim pojawia się Blaze i wprowadza cios. Jednak Gigantozaur jest szybszy i odpycha go ogonem. Obcy wstaje i wbiega do kolejnego tunelu a za nim Ben. Tymczasem Kevin i Gwen przeszukują torbę Blaze'a. Znajdują w niej kilka kawałków Tajdenitu, trzy Fuzyjne granaty nuklearne, Dźwiękowe granaty i Blaster kinetyczny. Pomyśleli, że szykuje jakąś większą akcję.

Ben ściga Blaze aż do wyjścia ze ścieków. Pościg przenosi się ponownie do Undertown. Biegnąc po dachach Blaze wypuszcza kule ognia w stronę Bena zamienionego w NRG. Ben strzela energią w przeciwnika. Trafia go. Blaze pada na ziemię. Ale jednak szybko podnosi się i ucieka. Tymczasem Gwen i Kevin szukają Bena. Gwen ma jego odznakę Hydraulika, przez co namierza go i razem z Kevinem biegną po niego. Ben nadal ściga Blaze. Obok jeziora obcy zostaje zmuszony do zatrzymania się, ponieważ trafił w ślepy zaułek. Po krótkiej wymianie zdań rozpoczyna się walka. Ben jako Inferno strzela w niego kulą ognia. Blaze wchłania płomienie które tylko go wzmocniły i zieje ogniem w Bena. Płomienie trafiają Bena który wpada do jeziora. Nagle pojawiają się Gwen i Kevin i doradzają Benowi zmianę w Ziąba. Wtem Blaze strzela w strop nad przyjaciółmi Bena. Sklepienie przygniata ich. Ben jako Ziąb wprowadza cios ale Blaze znika w kłębach dymu. Ziąb rozgląda się. Już miał podejść do przygniecionych przyjaciół, gdy nagle przeciwnik dotyka go gorącą dłonią, od tyłu przez co Ziąb mdleje i odmienia się w Bena. Blaze szykował się do ucieczki gdy przypomniał sobie o przygniecionych Gwen i Kevinie. Podniósł głazy leżące na Hydraulikach, torbę którą trzymała Gwen i uciekł z miejsca.

Chwilę później Kevin budzi Gwen. Ben jest zły, że nie powstrzymał kosmity. Gwen pociesza go przypominając mu, że uratował cały wszechświat kilka razy.

Najważniejsze wydarzenia

  • Blaze debiutuje.
  • Drużyna pierwszy raz spotyka Blaze'a.

Postacie

Wrogowie

  • Blaze (pierwsze pojawienie)

Kosmici