FANDOM

Gniew to kosmita z próbki DNA Appoplexianina z planety Appoplexia.

Wygląd

W seriach "Ben 10: Obca Potęga"/"Ben 10: Ultimate Alien", Gniew jest muskularnym obcym o posturze dwunożnego tygrysa. Posiada pomarańczowe futro okrywające jego ciało, jednak fragmenty takie jak klatka piersiowa, przednia część tułowia, szyja, szczęka, dłonie oraz stopy są białe. Na jego ramionach, głowie, nogach i tułowiu widoczne są czarne tygrysie pasy. Na twarzy obcego widoczne są zielone oczy otoczone pomarańczowo-czarnymi brwiami, duży czarny nos oraz usta z dwoma wystającymi kłami. Z każdego nadgarstka kosmity wyrasta jeden ostry pazur. Symbol Omnitrixa/Ultimatrixa znajduje się na klatce piersiowej Gniewa.

W serii "Ben 10: Omniverse", Gniew jest bardziej muskularny, a jego brwi są nieco dłuższe i ostrzejsze i są teraz czarne. Jego futro wydaje się być także ciemniejsze.

Po tym jak Skurd naprawił usterkę w Omnitrixie, przez którą Gniew chodził nago, obcy zyskał strój podobny do tych, które noszą meksykańscy zapaśnicy. Jego strój jest czarny, na piersi widoczny jest pionowy zielony pas, a biodra przepasane są biało-zielonym paskiem z czarnym wnętrzem, na którym znajduje się symbol Omnitrixa. Obcy ma także zielono-czarną maskę, czarne rękawice oraz buty w tym samym kolorze z zielonymi sznurówkami.

W serii "Ben 10: Nowa Generacja", Gniew wygląda tak samo jak w seriach "Ben 10: Obca Potęga"/"Ben 10: Ultimate Alien", a jedyną różnicą jest ciemniejszy ton jego futra, które jest także gęstsze i dłuższe, przez co obcy jest bardziej kudłaty. Gniew zyskał także ciemnozielone pionowe źrenice i ma rozbudowaną muskulaturę. Gniew Albedo posiada jeszcze ciemniejsze futro, a także czerwone oczy z ciemniejszymi źrenicami.

W serii "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa", Gniew wygląda tak samo jak w seriach "Ben 10: Obca Potęga"/"Ben 10: Ultimate Alien".

Umiejętności

Gniew posiada zwiększoną siłę oraz zwinność, co pozwala mu na wykonywanie skoków na duże odłegłości, czy na podnoszenie obiektów o wiele cięższych od niego samego. Obcy jest także niezwykle wytrzymały, przez co może przyjmować większość ataków bez widocznego uszczerbku.

Cudzoziemiec posiada wysuwane czarne szpony na każdym z nadgarstków. Pazury te mogą być wykorzystywane w celach ofensywnych, głównie w formie potężnych cięć. Gdy Gniew wbije swoje szpony w ziemię z odpowiednią siłą potrafi wytworzyć silną falę uderzeniową. Ilekroć Gniew staje się wścieklejszy, jego pazury rosną.

Gniew jest także w stanie wydać z siebie potężny ryk, który przede wszystkim służy do zastraszania przeciwników, niż do ataku. Dodatkowo kosmita posiada zwiększoną szybkość oraz refleksy, dzięki którym znacznie szybciej reaguje na nadciągające ataki oponentów.

Wady

Mózg Gniewa jest ściśle przywiązany do odczucia agresji, a jedyną znaną słabością obcego jest brak inteligencji i bardzo agresywny temperament. To powoduje, że Gniew łatwo się rozprasza i jest trudny do zatrzymania, gdy tylko zaczyna walczyć. Widoczny brak inteligencji kosmity może również przekonać go do niepotrzebnych dyskusji z obiektami nieożywionymi, takimi jak Omnitrix/Ultimatrix.

Gniew boi się wody, podobnie jak zwierzęta kotowate, ale w odróżnieniu do tygrysów, które się jej nie boją.

Pewien sygnał soniczny na odpowiedniej częstotliwości jest śmiertelny dla Gniewa.

Występy

Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10.000: Nowa Generacja

Ben 10: The Power

Ciekawostki

  • W odcinku "Pertraktacje" okazało się, że Appoplexianie noszą ubrania, a Gniew w tym wypadku chodził cały czas nago.
    • Dzięki naprawieniu Omnitrixa przez Skurda, zostało to poprawione i Gniew zyskał strój podobny do strojów zapaśników.

Galeria

Zobacz też

  • Gniew (artykuł na Ben 10 Wiki)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki