FANDOM

Gliman jest próbką DNA Glimansa z nieznanej planety. Występuje w serii "Ben 10: The Power". Został stworzony przez użytkownika Benek101.

Wygląd

Gliman to masywny kosmita. Jego ciało jest w 50% pokryte kamieniem, a w 50% gliną. Jego głowa to "glut" a na nim są zielone oczy i usta. Srebrne części jego ciała to żelazny pancerz, a zielone to podkładki do pancerza. Ma trzy zbiorniki gliny na brzuchu, dzięki którym wybera którą strzeli. Glina klejąca jest ustawiona domyślnie. Ma zielono-biały pas, a na nim symbol Omnitrixa.

Umiejętności

Gliman potrafi:

  • Strzelać czterema rodzajami glin: hipnotyzującą, klejącą, kamienną i elektryczną.
  • Ma zwiększoną wytrzymałość oraz siłę.

Wady

  • Gdy ktoś rozbije "glut" na jego głowie ten, traci orientację oraz nic nie widzi.

Historia

Ben 10: The Power

  • Gliman debiutuje w odcinku "Miasto Mocy", przez ugryzienie przedstawiciela gatunku. Potem walczył z Albedem. Kosmita kamienną gliną obezwładnił Galwana pod postacią Way Biga. Jednak olbrzym się wydostał i pokonał Bena.
  • Gliman w odcinku "Czas po czasie" próbuje zniszczyć pole siłowe Vilgaxa. Udaje mu się to, po czym atakuje go Zły Młody Ben i kosmita przemienia się w ludzką formę.
  • Gliman w odcinku "Same problemy: część 2" próbuje wydostać siebie i Hydraulików ze statku "BeVilBeda".
  • W odcinku "Czerwony kamień" stara się znaleźć wskazówki na temat miejsca przechowywania szmaragdu. W końcu poddaje się i przybiera ludzką formę.
  • Gliman w odcinku "Coś za coś" walczy z BeVilBedem, aby naprawić zaporę czasową.
  • W odcinku "Pora na powrót!" ucieka przed szarżą wrogów.

Występy

Ben 10: The Power

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki