FANDOM

Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!

Generał Najlepszy to postać pojawiająca się w serii "Ben 10.000: Nowa Generacja".

Wygląd

Generał Najlepszy wygląda jak inne osobniki swojego gatunku. Jego ciało jest pulchne, a wzrost niski. Skóra posiada odcień ciemnożółty. Na twarzy widnieje para oczu, usta, siwe wąsy oraz kilka narośli. Nosi granatową bieliznę ze złotym pasem na talii. Nosi również złote naramienniki symbolizujące jego rangę.

Osobowość

Generał jest niezwykle odważnym cudzoziemcem z charakterystycznym dla niego nawykiem dbania o swoje epolety. Podczas różnych batalii wykazuje się sprytem, bezwzględnością oraz myślami strategicznymi, które często doprowadzają jego brygadę do wygranej. Jest również bardzo przyjazny i zabawny, co zauważył Max, wspominając że w młodości lubił z nim żartować. Mimo brawurowych cech, generał Najlepszy boi się wody i nie potrafi się bić, ale nie jest to problemem ze względu na jego wytrzymałość.

Umiejętności

Dzięki pulchnej budowie ciała, Najlepszy jest w stanie wytrzymać praktycznie każdy cios, od ataków fizycznych po pociski laserowe. Jednak mimo zwiększonej wytrzymałości, generał nadal odczuwa ból podczas zadawanych ataków.

Najlepszy posiada niezwykłe zdolności przywódcze oraz jest świetnym strategiem, który potrafi wygrać niemal każdą bitwę. Nie potrafi się bić, ale biegle posługuje się bronią palną i obuchową.

Historia

Ben 10.000: Nowa Generacja

Generał Najlepszy debiutuje w odcinku "Razem wytrzymamy", gdzie skontaktował się z nim Max, który poprosił go o przejęcie jego kadetów, ponieważ za sprawą przebiegłego planu Krenthów, ziemski oddział Hydraulików musiał się rozwiązać. Kiedy generał przybył na Ziemię, przywitał się ze swoim dawnym przyjacielem i odebrał jego uczniów, w tym Tony'ego Jonesa i Connora Bolta. Po wszystkich formalnościach, Najlepszy pożegnał Specjalistę Tennysona i razem z innymi szwadronami, które przybyły odebrać Hydraulików, odleciał z planety.

Pojawił się epizodycznie w odcinku "U źródeł tajemnicy", w retrospekcji Ambasadora, który tłumaczył Futhorkowi, że Hydraulicy, którzy przybyli po ziemski oddział byli w rzeczywistości agentami Krenthów. Wspomnienie pokazuje, że Najlepszy oraz inni Hydraulicy z Ziemi zostali porwani i przetransportowani do Krenthańskiej armady.

Występy

Ben 10.000: Nowa Generacja

Ciekawostki

  • Koncepcja postaci generała Najlepszego stworzona została przez użytkownika Benios912, który nadał mu imię odwrotne do nazwy Najgorszego - kosmity, w którego transformuje się Ben.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki