FANDOM

Linki pokrewne:
Listy odcinkówListy kosmitówGalerieLista wymiarów
Spoiler alert Ten artykuł zawiera spoilery!
Poprzedni odcinek:
Inwazja króliczków
Galaktyka, nasz dom, nasz mały wszechświat
Galaxy, Our Home, Our Lil' Universe
Następny odcinek:
Następca bohatera
Numer odcinka w sezonie: 9
Numer odcinka w serii: 49
Numer sezonu: 5
Kod produkcyjny: S05E09
Seria: Ben 10: Omniverse Continuation
Twórca: Lukisiak

Streszczenie

Ben wysyła swoje pociechy na wakacje na Splixsona, tymczasem w Bellwood Metropolly zaczyna się groteskowe piekło. Malware uwalnia i wiąże sojusze z najpotężniejszymi wrogami Bena, by z ich pomocą skonstruować urządzenie będące w stanie zniszczyć całą Drogę Mleczną.

Najważniejsze wydarzenia

  • Malware zbiera najpodlejsze kreatury wszechświata i tworzy Minus Dziesięć trzeciego pokolenia.
  • Doktor Psychobos przy użyciu Malware z Sub-Energii, Gwiazdy Karzeł, Zniszczatora i Chronosapieńskiej Bomby Czasowej rdzeń do Pochłaniacza Słońc Ragnaroka, który umożliwi usunięcie całej Drogi Mlecznej ze Wszechświata i każdej mili sekundy w czasoprzestrzeni.
  • Ben poświęca życie, by zniszczyć UDD.

Postacie

Postacie drugoplanowe

Wrogowie

Kosmici

Ciekawostki

  • Początkowo odcinek miał nosić tytuł "Wrogowie nigdy nie mają wakacji", jednak autor rozmyślił się, gdyż nie brzmiało to zbyt dobrze, jak na tytuł odcinka w którym miałby umrzeć Wielki Tennyson. Więc ostatecznie, z pomocą przyjaciela wybrał tytuł "Galaktyka, nasz dom, nasz mały wszechświat".
  • W odcinku pojawiają się najpotężniejsze bronie widziane w serialu, jak Pochłaniacz Słońc Ragnaroka, Sub-Energia, Gwiazda Karzeł, Zniszczator i Chronosapieńska Bomba Czasowa.
  • Ben używa w tym odcinku ostatniej transformacji- Bigbacka- fuzji Feedbacka i Way Biga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki