FANDOM

Gała to kosmita pochodzący z próbki DNA Opticoida z planety Sightra.

Wygląd

W serii "Ben 10", Gała jest humanoidalnym kosmitą, którego górna część ciała pokryta jest zielonymi oczami. Jak na ironię, obcy nie posiada oczu na głowie, a jedynie uszy przypominające uszy nietoperza oraz usta. Ma ciemnożółtą skórę, która jest jaśniejsza na jego klatce piersiowej, stopach i wewnętrznej części kończyn górnych. Nosi czarne spodnie z dwoma białymi pasami na każdej nodze oraz jednym pasem w tali, na którym umieszczony jest symbol Omnitrixa.

W serii "Ben 10: Ultimate Alien", Gała nie zmienia się znacznie pod względem wyglądu. Oko na piersi zostało zastąpione symbolem Ultimatrixa.

W serii "Ben 10: Omniverse", białe paski na spodniach Gały zostały zastąpione zielonymi pierścieniami otaczającymi jego nogi. Pas na którym znajduje się Omnitrix posiada zieloną barwę z dwoma białymi paskami po bokach. Kosmita nosi też zielone mankiety, a rozmieszczenie jego oczu zostało zmienione. Obcy zyskał również po jednym ślepiu na wewnętrznej stronie dłoni.

W serii "Ben 10: The Power", Gała wygląda identycznie jak w "Ben 10: Omniverse".

Umiejętności

Gała potrafi wytworzyć i wystrzelić promienie energetyczne z oczu na jego ciele. Ślepia mogą poruszać się po całym korpusie, a także mogą połączyć się ze sobą, tworząc różne typy promieni, takie jak ogniste, czy też mrożące.

Kiedy obcy zamknie wszystkie oczy, lub połączy je i skupi w jednym miejscu, na jego klatce piersiowej pojawi się jedno wielkie oko, które może wystrzelić potężny promień energetyczny. Gała może również rozciągać wielkie ślepie i poruszać nim, by lepiej trafić w cel.

Jego podobna do owada wizja daje mu możliwość widzenia w 360°, co czyni go niemożliwym do podejścia, lub zaskoczenia.

Ze względu na jego duże uszy, cudzoziemiec posiada zwiększony zmysł słuchu.

Wady

Jeżeli jakaś substancja drażniąca dostanie się do jego oczu, Gała nie będzie wstanie widzieć wyraźnie, a dodatkowo jego oczy zaczną go piec. Większa dawka takiej substancji może tymczasowo oślepić kosmitę.

Gała jest też bardzo wrażliwy na dźwięk o wysokiej częstotliwości.

Gdy Gała zauważy coś czego się boi, jego owadzi wzrok może stać się słabością, ponieważ widzi swój lęk wieloma oczami.

Występy

Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10: The Power

Ciekawostki

  • Gała to pierwszy obcy odblokowany poza ekranem.

Galeria

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki