FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
[[Sprowadźmy ich! cz.2]]
[[A więc planeta klocków]]
   Next

Frankenstein! to trzeci odcinek Ben: Show. Został napisany przez użytkownika Maksymilian.zieba.37.

Streszczenie

Prowadzący zabiera zawodników na Anur Transyl, gdzie mają za zadanie... (tego dowiecie się czytając odcinek)

Fabuła

Prowadzący powiedział, że lecą na planetę Anur Transyl - planetę zamieszkiwaną przez Transylianów. Poszedł i zaczęły się rozmowy. Nagle Stefek Pizza mówi, że wygra też to wyzwanie i mówi, że ktoś może szykować się do eliminacji. Wzrokiem wskazał na Darwina. Kevin pokazał Benowi, Gwen i Rookowi nanosilnik, powiedział też, że jest to jedna z 12 części potrzebnych do stworzenia Legalnego Super Samochodu w skrócie L.S.S. Nagle lądują. Dziesiejsze wyzwanie to znalezienie spodni i bluzki ze skóry Tetramanda. Wychodząc napotkają De Szramę i Doktora Victora. Vulmitrix zaczął skanować ich DNA. Nagle Doktor Victor zaczyna gonić Kevina, a De Szrama Gwen i nagle przestają. (Zawodnicy podzielili się na 4 grupy. W pierwszej byli Kevin, Gwen, Rook i Ben w drugiej Anais, Darwin, Bobert w trzeciej Gumball, Penny, Stefek Pizza, WDR, TB, a w czwartej Dennis i jego mumia). Anais, Darwin i Bobert postanowili brać udział w konkursie. Nagroda to spodnie i bluzka ze skóry Tetramanda. Nagle Ben znajduje kogoś. Okazuje się, że to Kacz Kolesiak. Kacz Kolesiak mówi, że widział sklep ze skórą Tetramanda "Jak", który jest obok krawca. Poszli wszyscy oprócz Kevina. Kevin się pyta czy nie widział gdzieś części do L.S.S. Kacz mówi, że widział tylko nanoszyby i Kevin tam poszedł. Tymczasem Dennisa i jego mumię porywa De Szrama. Nagle Gumball oddala się od swojej grupy żeby coś kupić, a reszta poszła i nagle coś porywa Penny. Nagle Stefek, Wujcio i Torba Borba zobaczyli konkurs, do którego startowali Anais, Bobert i Darwin. Darwin zaczyna jeść, ale skończył trzeci, a Bobert zajmuje pierwsze miejsce i Anais jako druga przystąpiła do testu i ostatecznie przegrali, a Darwina coś porywa. Nagle też coś porywa Gumballa. Pokazuje się obraz, że Kevin rozmawia ze sprzedawcą i w końcu wychodzi z nanoszybą. Pokazuje się, że Ben ma już spodnie i bluzkę i wygrywa. Ben ma do wyboru Gumballa, Penny, Darwina, Dennisa i mumię Dennisa. Wybrał mumię Dennisa. Przylatuje statek kosmiczny i zabiera mumię.

Najważniejsze wydarzenia

  • Wyeliminowanie Mumii Dennisa.

Postacie

Wrogowie

Cytaty

Ciekawostki