FANDOM

Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!

Fin Hayes to najemnik wynajęty przez Blaze'a do pomocy w zamknięciu spraw związanych z niebezpiecznym kosmicznym gangiem. Pojawia się w serii "Blaze".

Wygląd

Wkrótce.

Osobowość

Charyzmatyczny i inteligentny, Fin osiągnął swoją pozycję przywódcy wśród macherów nie poprzez zastraszanie, a dzięki umiejętności planowania, waleczności i odwadze. Jest najemnikiem do wynajęcia, dzierżącym arsenał niebezpiecznych broni wszelkiego rodzaju. Za odpowiednią ilość zapłaty, Fin usuwa błędy swoich zamożnych klientów. Wydaje się, że posiada nabyty gust do klasycznej sztuki i finezji.

Zabawny sposób w jaki Fin wyjaśnia różne rzeczy idealnie podkreśla stoicki charakter Blaze'a i stanowi jednocześnie kontrast do postaci Ignita. Jednakże czasami czuje się trochę niedowartościowany i niedoceniany przez swojego partnera Blaze'a. Fin wykazuje również wysoki poziom opanowania i poczucia humoru. Czesto w humorystyczny sposób komentuje sytuacje, nawet skrajnie niebezpieczne i trudne.

Fin jest też ukazywany jako amoralny socjopata, biorąc pod uwagę fakt, że lekceważy każdego kto stanie mu na drodze, nawet niewinnych ludzi. Blaze opisuje go jako osobę, której „zaangażowanie zmienia się wraz z ilością zapewnionych pieniędzy”. Mimo to, w pewnym momencie instruował Blaze'a, mówiąc, że „niekiedy trzeba oddzielić moralność od forsy”.

Umiejętności

Moce

  • Zwiększona siła - Wkrótce.
  • Zwiększona wytrzymałość - Wkrótce.
  • Zwiększona zwinność - Wkrótce.
  • Zwiększona szybkość - Wkrótce.

Zdolności

  • Umiejętności bojowe - Wkrótce.
  • Umiejętności strzeleckie - Wkrótce.
  • Umiejętności śledcze - Wkrótce.

Historia

Wczesne życie

Wkrótce.

Blaze (spin-off)

Wkrótce.

Występy

Blaze (spin-off)

Ciekawostki

  • Wkrótce.

Zobacz też

  • Wkrótce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki