FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu OldSkull04.
50px-Alerta_Roja.svg.png Ten odcinek zawiera treści nieodpowiednie dla czytelników poniżej 16 lat!
Czytasz na własną odpowiedzialność!
   Previous Poprzedni odcinek
Fenix odcinek 1
Fenix odcinek 3
   Next

Powstanie z popiołu cz.2 to drugi odcinek serii Fenix (Spin-Off). Jest to również kontynuacja 1 odcinka 1 sezonu owej serii. Autorem tej serii jest OldSkull04.

Streszczenie

Jacob, wraz z przyjaciółmi wraca z kempingu. Podczas powrotu, na ich drodze staje nieznajomy. Ten pyta się o medalion, który jest w posiadaniu Jacoba. Jacob mówi, że medalion jest jego, a nieznajomy chce się bić. Jacob przyjmuje wyzwanie, a następnie zmienia się w Fenixa. Nieznajomym okazuje się poszukiwany przez Hydraulików Cyron.

Fabuła

W poprzedniej części... Trójka przyjaciół wyrusza do lasu. Tam jeden z nich Jacob Nixon odnajduje Ognisty Medalion , dzięki któremu może przybrać postać Pyronita. Jako Pyronit zaczyna demolować las. Gdy Kevin idzie po niego, ten atakuje go Pirokinezą. Na szczęście, Jacob wraca do swojej normalnej formy.

Teraz... Jacob, Kevin i Celste wracają do domu.

- "Kevin, daleko jeszcze?" - Pyta się Cleste.
- "Spokojnie. To tylko 3 kilometry."
- "Czyli dla naszego Gruchota jakieś 30 minut" - Powiedział Jacob.

Ekipa jechała dalej. Nagle, w połowie drogi zatrzymał ich dziwny gość.

- "Przepraszam, ale nie widzieliście przypadkiem w tych okolicach takiego wisiorka?" - Pyta nieznajomy.
- "To jest mój wisiorek" - Mówi Jacob
- "Chłopcze, czy chcesz mieć kłopoty?"
- "To ty dziadku będziesz je mieć".

Jacob wyskoczył z wozu, nałożył wisiorek i zmieniłsię w Fenixa. Gdy Jacob się zmienił, dziadek wypowiedział jakieś zaklęcie, i zaczął lewitować.

- "Kim ty jesteś?" - Pyta się Fenix.
- "Twoją zgubą!' - Odpowiedział nieznajomu.

Fenix zaczął używac Pirokinezy. Jednak starzec ciągle odpierał ataki. Kiedy Fenix się zmęczył, ten użył zaklęcia i użył Pirokinezy na Fenixie. Fenix był osłabiony. Nagle z samochodu wybiegł Kevin. Kevin wzbił się w górę, aby zaatakować wroga. Niestety, nieznajomy był za daleko, aby go dosięgnąć.

- "Zobaczysz, jeszcze się policze z tobą!" - Wykrzyczał Kevin.

Nieznajomy popatrzył na Kevina, a następnie użył na nim zaklęcia przez które Kevin zrobił się senny. W tym czasie, Fenix wzbił się w górę i zaczał uderzać Nieznajomego. Fenix zdjął mu płachtę. Kiedy Fewnix zdjął mu płachtę, ten użył mocy, i ogłuszuł Fenixa.

- "Jestem Cyron! Największy z największych, najlepszy z najlepszych!" - Wykrzyczał Cyron.

Cyron podniósł maną Fenixa, a następnie upuścił go z całej siły. Fenix miał już złamane żebro. W czasie, kiedy panowie się bili, Celste wezwała S.W.A.T. Cyron, usłyszał nadciągające syreny i uciekł. Jacob wrócił do formy człowieka, a S.W.A.T przewiózł go do szpitala.

3 Tygodnie Później

Jacob wrócił ze szpitala. Aktualnie siedzi w domu i leczy złamane żebro. Nie może ćwiczyć na W-F'ie itp. Nagle, Jacob usłyszał pukanie do drzwi. Otworzył je, a po otworzeniu zobaczył swoją dziewczynę.

- "Cześć!" - Powiedziałą Celste
- "No cześć."
- "Co z tym żebrem?"
- "Złamane. Jeszcze przynajmniej tydzień muszę siedzieć w domu."
- "No, to słabo. Dzisiaj idziemy na skatepark. Może byś na chwilę z nami skoczył?"
- "No mogę. I tak sam siedzę na chacie."
- "No i extra. To za godzinę ok?"
- "Ok."

Jacob zgodził się na pójście do skateparku, pomimo, że musiał ciągle przebywać w domu.

3 Godziny Później

Jacob wraca do domu. Zastaje tam otwarte drzwi. Jest przerażony.

- "Nie wieżę!"

Jacob szybko pobiegł do domu. Wszystko było nienaruszone. Jednak, gdy wszedł do swojego pokoju , zobaczył, że ktoś w nim był i szukał czegoś.

- "To pewnie Cyron. Policzę się z nim."

Jacob zadzwonił do Kevina, a ten szybko do niego przyjechał.

- "Dobrze , że jesteś. Cyron tu był i szukał medalionu. Dobrze, że go ze sobą zabrałem."
- "No, masz farta."
- "Tylko ciekawe, po co mu jest ten medalion."
Ciąg dalszy nastąpi...

Najważniejsze wydarzenia

  • Powrót do domu.
  • Zatrzymani przez nieznajomego.
  • Pytanie o medalion.
  • Rozpoczęcie walki.
  • Poznanie kim jest nieznajomym.
  • Przyjazd S.W.A.T.U
  • Ucieczka Cyrona
  • Jacob w szpitalu.
  • Powrót do domu.
  • Wyjście na skatepark.
  • Wtargnięcie Cyrona

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Cytaty

  • Cyron - Chłopcze, czy chcesz mieć kłopoty?
  • Jacob - Tylko ciekawe, po co mu jest ten medalion.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki