FANDOM

Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!

Fearcrow to przestępca pojawiający się w serii "Ben 10: Nowa Generacja". Jest liderem grupy przestępczej SCARECROW.

Wygląd

Fearcrow jest wysokim kosmitą o ludzkiej posturze ciała. Jego twarz przypomina szarą maskę w kształcie głowy ptaka. Na niej znajdują się czerwone, wielkie oczy. Ubrany jest w ciemnoszary garnitur, który jest lekko zniszczony i brudny, a z rękawów wystają kępy siana. Prawy rękaw marynarki jest porwany, przez co widoczna jest ręka Fearcrowa, owinięta bandażem. Kosmita nosi również czarne rękawiczki i buty.

Osobowość

Wkrótce.

Umiejętności

Ciało Fearcrowa wytwarza gaz, który oddziałuje na przeciwnika, poprzez wydobycie z niego jego najskrytszego lęku. Przestępca jest w stanie manipulować wypuszczaną substancją. Potrafi też zmienić wydalany gaz w ciało stałe, przez co ukazująca się halucynacja jest rzeczywistsza i straszniejsza.

Fearcrow posiada również zwiększoną wytrzymałość oraz siłę. Jest zwinny i niezwykle elastyczny, a jego umiejętności bojowe czynią z niego niebezpiecznego przeciwnika w walce, który dorównuje Kevinowi.

Historia

Wkrótce.

Występy

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki